مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خبر داد:
مدیر جهاد کشاورزی سیروان گفت: طرح آب‌رسانی به دشت «سیروان» موجب اشتغال حدود هزار نفر و آبیاری سه هزار هکتار از اراضی دیم این شهرستان می‌شود.
کد خبر: ۵۰۷۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶ 21 June 2015

«حاجیعلی پورمحمد» مدیرجهادکشاورزی سیروان گفت: طرح آب‌رسانی به دشت سیروان در سال 92 کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن در هفته دولت در سال 93 شروع شده و با اجرای آن، اراضی 11 روستای شهرستان سیروان سیراب می‌شود. 

وی بابیان اینکه طرح آب‌رسانی به دشت سیروان در دو فاز عملیاتی خواهد شد و فاز نخست آن بااعتبار 60 میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرستانی در حال اجرا  است، افزود: برای بهره‌برداری فاز نخست این طرح از «بانواز تا لرینی» 240 میلیارد ریال نیاز است که در صورت تأمین اعتبار به‌موقع ظرف 24 ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

پورمحمد با اشاره به اینکه طرح آب‌رسانی به دشت سیروان با 10 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: طرح آب‌رسانی به دشت سیروان که موجب اشتغال حدود هزار نفر می‌شود سه هزار هکتار از اراضی دیم شهرستان را آبیاری کرده که 70 در صد آن شامل باغات و 30 درصد آن نیز محصولات زراعی خواهد بود.

مدیر جهاد کشاورزی سیروان یکی دیگر از طرح‌های در دست اقدام جهاد کشاورزی را ایستگاه خط انتقال باغات منطقه «بانواز» این شهرستان عنوان کرد و گفت: این طرح که حدود 67 هکتار از اراضی روبه روی «لومار» را تحت آبیاری قرار می‌دهد با 7 میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرستان در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار