فرماندار هرسین گفت:تقويت و مناسب سازي راهها و خطوط ارتباطي مناطق روستايي از ايجاد راه در اين مناطق بعنوان يكي از مهمترين خدمات زيربنايي است.
کد خبر: ۵۰۳۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 04 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرماندار هرسین در کميته برنامه ريزي شهرستان هرسين امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین افزود:.30 كيلومتر از راههاي روستايي شهرستان هرسين با اعتبار 49 ميليارد ريال بهسازي و آسفالت خواهند شد

وی خاطر نشان کرد: ميزان اعتبارات حوزه راه روستايي در سالجاري نسبت به سال گذشته در شهرستان هرسين افزايش چشمگيري داشته است.

فرماندار شهرستان هرسين در ادامه طي سخناني بيان داشت : بر اساس راهبردها و اولويت هاي دولت تدبير و اميد در توسعه و توجه ويژه به مناطق روستايي در سال گذشته بيش از 25 كيلومتر از راههاي روستايي شهرستان هرسين با اعتبار 75 ميليارد ريال احداث و بهسازي گرديدند .

 به گفته شاه آبادي از ديگر پروژه هاي حوزه راه روستايي در دست اقدام در شهرستان هرسين احداث راه روستايي ميرمينگه به قلعه گنجوان به طول 7 كيلومتر و با اعتبار 20 ميليارد ريال است كه تا كنون بيش از 50 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است .

وي اظهار داشت : با احداث 11 كيلومتر راه روستايي بابازيد به كماسي فاصله دسترسي روستاهاي بخش مركزي به شهر هرسين 25 كيلومتر كاهش يافته است و اين امر موجب دسترسي آسان ساكنان اين بخش به مركز شهر هرسين و تسهيل در ارائه خدمات هرچه بهتر به آنان گرديده است .


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار