گروسی با اشاره به اهمیت برگزاری مجالس عزاداری امام حسین(ع) یادآور شد: زنده نگه‌داشتن اهداف قیام امام حسین(ع) باید در رأس فعالیت هیئت‌های مذهبی قرار گیرد و توجه به نماز، امر به معروف و نهی از منکر در همه هیئت‌های مذهبی در ایام محرم و غیرمحرم همواره رعایت شود.
کد خبر: ۵۰۲۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 03 October 2017
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد با اشاره به فعالیت ١۴ هیئت مذهبی دانش‌آموزی در این شهرستان افزود: هیئت‌های مذهبی در نشر فرهنگ عاشورا و تحکیم مبانی این فرهنگ انسان‌ساز از نقش مهمی برخوردار هستند.

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام حسین گروسی اظهار کرد: از ١۵۶ هیئت مذهبی اسدآباد، ١۵ هیئت مذهبی ثبتی مربوط به بانوان و مابقی مربوط به هیئت آقایان است که در این شهرستان فعالیت دارند.

وی با اشاره به فعالیت ١۴ هیئت مذهبی دانش‌آموزی در شهرستان افزود: هیئت‌های مذهبی درنشر فرهنگ عاشورا و تحکیم مبانی این فرهنگ انسان‌ساز از نقش مهمی برخوردار هستند.

گروسی با اشاره به اهمیت برگزاری مجالس عزاداری امام حسین(ع)یادآور شد:زنده نگه‌داشتن اهداف قیام امام حسین(ع)باید در رأس فعالیت هیئت‌های مذهبی قرار گیرد و توجه به نماز،امر به معروف ونهی ازمنکر در همه هیئت‌های مذهبی در ایام محرم و غیرمحرم همواره رعایت شود.

وی مجموع مداحان شهرستان اسدآباد را ١١٠ نفر اعلام و تصریح کرد: در ماه محرم ٩۵ روحانی در اسدآباد برای تشریح اهداف قیام عاشورا و فلسفه امر به معروف و نهی از منکر به مساجد روستایی و شهری اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به استقرار ٣٠ روحانی اعزامی در شهر بیان کرد: این تعداد روحانی، ١٣٠ مسجد و هیئت را در راستای برنامه و تبلیغات ماه محرم تحت پوشش دارند.

گروسی در ادامه از ماه محرم به عنوان بهترین فرصت برای بصیرت‌افزایی در جامعه به‌ویژه بین نسل جوان یاد کرد و گفت: در ماه محرم باید از ظرفیت معنویت و صفای باطنی نهفته در این ایام حداکثر استفاده را به عمل آوریم تا از این رهگذر به خداوند متعال همچنین اولیای الهی بیش از پیش نزدیک شویم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار