رئیس مرکز اورژانس وفوریت های پزشکی استان ایلام گفت: 86 کد آمبولانس در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در نقاط مختلف استان آماده رسیدگی به وضعیت مصدومان یا بیماران احتمالی شرکت کننده در عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) هستند که از این تعداد کد آمبولانس 74 دستگاه به صورت کشیک و 12 دستگاه نیز پشتیبان و آماده باش هستند.
کد خبر: ۵۰۱۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰ 29 September 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛دکتر صیدنور علیمرادی اظهار کرد: با هر آمبولانس 2 نیرو حضور دارد و همچنین 38 پایگاه فوریت های پزشکی در نقاط مختلف استان در ایام عزاداری ها به جامعه هدف خدمات اورژانسی ارائه می دهند.
 
به گفته علیمرادی یک دستگاه اتوبوس آمبولانس امدادی با پنج نیرو نیز در محل عزاداری در شهر ایلام مستقر می شود و بالگرد امداد هوایی با چهار خدمه برای اعزام بیماران و مصدومان دارای وضعیت وخیم به مراکز درمانی مجهز در حالت آماده باش قرار دارد.
 
وی اظهار کرد: این نیروهای امدادی از صبح روز تاسوعا تا بعد از اتمام آئین های شام غریبان در نقاط حساس، پر تراکم عزاداران و در مسیر هیات ها و دسته جات عزاداری مستقر هستند و به بیماران و مصدومان احتمالی خدمات امدادی و درمانی ارائه می دهند و در صورت نیاز آنها را به مراکز بیمارستانی انتقال می دهند.
 
علیمرادی یادآور شد: تعدادی از این آمبولانس ها از نوع آمبولانس های نوع C مجهز به آی سی یو و سی سی یو هستند که سال گذشته از محل طرح تحول سلامت به استان ایلام تحویل داده شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار