فرماندار خبرداد:
فرماندار اندیمشک با اشاره به جابه‌جایی خط لوله آبرسانی این شهرستان، گفت: آب کلیه مناطق اندیمشک از ساعت 22 امشب(سه شنبه) تا ساعت 8صبح چهارشنبه افت فشار خواهد داشت و ممکن است در برخی از مناطق نیز شاهد قطعی آب باشیم.
کد خبر: ۴۹۶۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ 19 September 2017
به گزارش ایسنا_ منطقه خوزستان، پیمان جهانگیری، اظهار کرد: قرار است در میدان بسیج شهرستان اندیمشک یک روگذر احداث شود و به دلیل احداث این پل روگذر باید خط لوله آبرسانی اندیمشک جا به جا شود. 
  
وی افزود: به دلیل جا‌به‌جایی خط لوله آبرسانی به شهرستان، آب همه مناطق با افت فشار مواجه خواهد شد و به دلیل این‌که احتمال قطعی نیز وجود دارد، مردم باید نسبت به ذخیره‌سازی آب موردنیاز خود اقدام کنند. 
  
فرماندار اندیمشک تصریح کرد: آب کلیه مناطق اندیمشک از ساعت 22 امشب (سه شنبه) تا 8صبح چهارشنبه افت فشار خواهد داشت و ممکن است در برخی از مناطق شاهد قطعی آب نیز باشیم. 
  
جهانگیری عنوان کرد: صحبت‌هایی انجام گرفته تا عملیات انتقال خط لوله با سرعت هرچه سریعتر انجام گیرد تا آب مورد نیاز مردم به سرعت وصل شود و مشکلی در این زمینه برای مردم به وجود نیاید. 
  
وی خاطرنشان کرد: از ساکنان همه مناطق شهری اندیمشک می‌خواهیم در ساعت‌های افت فشار نسبت به مدیریت مصرف بپردازند تا همه شهروندان بتوانند بدون مشکل از آب استفاده کنند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار