معاون آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز:
معاون آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه خوابگاه‌های اهواز هنوز شرایط مناسبی ندارند، گفت: در خوابگاه‌ها با کسری ۳۰۰ تا ۳۵۰ کولر مواجه هستیم.
کد خبر: ۴۹۵۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸ 17 September 2017
به گزارش تسنیم_ منطقه خوزستان، حسن فرازمند در جلسه شورای اداری اهواز اظهار داشت: دانشگاه شهید چمران مانند دیگر واحداهای استان خوزستان از نظر زیرساختی به دلیل شرایط جنگ و فرسوده بودن تجهیزات دچار مشکل است.

وی با اشاره به اعتراض دانشجویان دانشگاه شهید چمران در خرداد ماه امسال افزود: اعتراض و حرکت دانشجویان به دلیل عدم وجود تجهیزات سرمایشی در خرداد ماه به حق بود و مشکلات زیادی را برای آنها به وجود آورد.

معاون آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: دانشگاه شهید چمران به لحاظ مشکلات بودجه‌ای نتوانست جوابگوی نیاز دانشجویان باشد و به طور مثال ماه جاری بودجه مرداد ماه را روز گذشته با 45 درصد کسری واریز شد ضمن اینکه بودجه تعمیر و تجهیز نیز ابلاغ نشده است.

وی تصریح کرد: علی‌رغم کمک‌های استانداری و سازمان آب‌وبرق و دیگر نهادها به مبلغ 3 میلیارد تومان برای تجهیز خوابگاه‌ها اما خوابگاه‌ها هنوز شرایط مناسبی که باید داشته باشند را ندارند؛ تاکنون 151 کولر اسپیلت به خوابگاه‌ها کمک شده است.

کمبود بیش از 300 کولر در خوابگاه‌های اهواز

فرازمند با بیان اینکه در خوابگاه‌ها با کسری 300 تا 350 کولر مواجه هستیم، عنوان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم اگر روند گرما تا ماه آتی ادامه پیدا کند مشکلاتی را به دلیل فقدان پاسخگویی مناسب به نیازهای اولیه برای دانشگاه ایجاد می‌کند. 

وی با بیان اینکه دانشگاه علی‌رغم مشکلاتی که دارد از 18 شهریور ماه بازگشایی شد، خاطر نشان کرد: ثبت‌نام اینترنتی انجام شده و برای اسکان، سرویس‌های ایاب و ذهاب و تغذیه دانشجویان با مشکل مواجه نیستیم.

معاون آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز تاکید کرد: انتظار داریم مسئولان استانی در راستای خروج عقب ماندگی دانشگاه به عنوان یکی از واحدهای توسعه تمرکز جدی داشته باشند؛ عقب‌ماندگی استان خوزستان در همه بخش‌ها به ویژه در دانشگاه‌ها باید جبران شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار