معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز، به طرح انسداد مبادی بی سوادی دانش آموزان ۶ تا ۱۰ سال اشاره کرد و اظهار داشت: دستگاه هایی که مرتبط با آموزش و پرورش هستند برای معرفی این دانش آموزان به مدارس همکاری بیشتری کنند.
کد خبر: ۴۹۵۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵ 17 September 2017
به گزارش شبستان_ منطقه خوزستان، لطیف حیایی اهوازی، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز، امروز (26 شهریور) در جلسه شورای اداری این شهرستان که در سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد، با اشاره به بازگشایی مدارس، گفت: بررسی همه جانبه و تمهیدات و تدابیر لازم جهت آغاز سال تحصیلی در حال انجام است.
 
وی به طرح انسداد مبادی بی سوادی دانش آموزان 6 تا 10 سال اشاره کرد و افزود: اقدامات خوبی در خصوص شناسایی و فراهم کردن شرایط تحصیل دانش آموزان بازمانده از تحصیل از طریق آموزش و پرورش، بهزیستی، کمیته امداد، سازمان های مردم نهاد و مؤسسات خیریه انجام شده است.
 
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز، خاطر نشان کرد: این طرح تا پایان مهرماه است و ضرورت دارد دستگاه هایی که مرتبط با آموزش و پرورش هستند برای معرفی این دانش آموزان به مدارس همکاری بیشتری کنند.
 
وی بر برگزاری باشکوه هفته دفاع مقدس تاکید کرد و اذعان داشت: در این خصوص چندین جلسه برگزار شده و انتظار داریم بر اساس تقسیم بندی کمیته هایی که با این موضوع تشکیل شده برابر مصوبات ابلاغی اقدامات لازم صورت گیرد.
 
حیایی اهوازی، به فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورا و اربعین جسینی اشاره کرد و ادامه داد: در این خصوص در جهت هماهنگی هیئت های عزاداری تدابیر لازم انجام شده و باید در بخش برقراری نظم و امنیت و شناسایی و شناسنامه دار کردن هیئت ها تلاش کنیم تا امسال شاهد ارائه برنامه هایی هم از نظر کمی و هم کیفی باشیم.
 
وی در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق حاشیه و فعالیت ادارات خدماتی در این مناطق، تصریح کرد: از ادارات شهرستان می خواهیم که بر اساس مصوبات و جلساتی که در این خصوص برگزار شده اقدام و انتظار داریم این موضوع به صورت جدی پیگیری شود و راهکارهای قانونی برای آن ارائه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار