معاون برنامه ریزی سازمان صنعت،معدن و تجارت قزوین گفت: قزوین در تعداد پرداخت تسهیلات بانکی از محل سامانه بهین یاب به واحدهای تولیدی بخش صنعت و کشاورزی رتبه نخست کشور را دارد.
کد خبر: ۴۹۵۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲ 17 September 2017
به گزارش تابناک به نقل از  ایرنا، کامران لشگری شنبه شب در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین که با حضور معاون اقتصادی استانداری و به منظور بررسی روند اعطای تسهیلات بانکی طرح رونق تولید به بنگاه های اقتصادی برگزار شد، افزود: در سال جاری تاکنون استان قزوین با 40 فقره پرداخت به میزان 460 میلیارد ریال به لحاظ تعداد و مبلغ پرداخت شده تسهیلات رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.
وی اظهار کرد: امسال از یک هزار و 24 واحد و طرح متقاضی بخش صنعت و کشاورزی استان که در سامانه بهین یاب جهت دریافت تسهیلات ثبت نام کرده اند، تاکنون پاسخ استعلام 344 فقره در بخش کشاورزی و 406 فقره در بخش صنعت مثبت بوده است.
معاون برنامه ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در پایان این نشست یادآور شد: قزوین در بخش درخواست تسهیلات بهین یاب و در حوزه سرمایه ثابت با ثبت نام 225 فقره رتبه چهارم، در بخش سرمایه در گردش با 700 فقره رتبه هشتم و در بخش معدن نیز با 28 فقره ثبت نام رتبه سوم کشور را دارد.
بهین یاب بخشی از تسهیلات طرح رونق تولید است که به واحدها و طرح های تولیدی صنعتی و کشاورزی متقاضی که در سامانه مربوطه ثبت نام کرده و واجد شرایط هستند، اعطا می شود.
استان قزوین سه هزار و 600 واحد تولیدی و 16 ناحیه و شهرک صنعتی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار