حضور پرشور و حماسی تجلی‌گر زیبایی و اثربخشی غیر قابل توصیف مشارکت مردم عزیز در توانمندسازی محرومان است.
کد خبر: ۴۹۴۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ 16 September 2017
به گزارش تابناک قزوبن به نقل از کمیته امداد؛ سید مجید مومنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین حضور مردم را در جشن عاطفه ها را امیدبخش و قوام دهنده حرکت پرشور خدمت به نیازمندان در کمیته امداد امام خمینی (ره) دانست و گفت: همه ساله با آغاز بهار تعلیم و تربیت مراسم ملی و معنوی جشن عاطفه ها با هدف تأمین مایحتاج دانش آموزان نیازمند، همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می شود.
وی ادامه داد: روزهای پایانی شهریور سال جاری نیز جشن عاطفه ها با حضور پرشور مردم استان به ویژه دانش آموزان تلاشگر درعرصه علم و دانش با شکوه خاصی برگزار شد که ضمن ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری، تجلی گر زیبایی و اثربخشی غیر قابل توصیف مشارکت مردم در توانمندسازی محرومان بوده است.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: این حضور پرشور و حماسی تجلی‌گر زیبایی و اثربخشی غیر قابل توصیف مشارکت مردم عزیز در توانمندسازی محرومان است.
وی عنوان کرد: در نخسیتن مرحله جشن عاطفه ها که روز 23 شهریور ماه در سطح پایگاه های فعال در میادین و معابر اصلی شهری و روستایی اجرا شد، اقشار مختلف مردم حاضر و کمک های خود را اهدا کردند و روز 24 شهریور ماه نیز میعادگاه های نماز جمعه مصداق بارز احسان و نیکوکاری بود.
مومنی تأکید کرد: لازم است از حضور پر شورآحاد مردم دراین مراسم قدردانی داشته باشیم که با هدف ترویج فرهنگ انفاق و نوعدوستی و دستگیری از دانش‌آموزان نیازمند در اقصی نقاط استان پایگاه های کمیته امداد را به قدوم خود منور کردند.
وی اعلام کرد: همچنین از ائمه جمعه محترم استان، استاندار محترم، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران، بخشداران و تمامی مدیران و کارکنان ادارات و نهادهای استان، صدا و سیما، شهرداری های استان به خصوص شهرداری قزوین، نیروی مقاومت بسیج، آموزش و پرورش، رسانه‌ها، اصناف، بازاریان، دانشگاهیان و آحاد مردم شریف و متدین به واسطه کمک و پشتیبانی برای اجرای این مراسم تقدیر و تشکر داشته باشیم.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: دفا‌تر کمیته امداد در سراسر استان و همچنین مراکز نیکوکاری آماده دریافت هدایای نقدی و غیرنقدی مردم ولایت مدار استان در جشن عاطفه‌ها هستند البته کار توزیع هدایای جمع اوری شده به سرعت آغاز شده و کسانی که تاکنون توفیق حضور در این جشن را نداشته اند می توانند کمک های خود را از طریق شماره کارت 6037991899645406 بانک ملی ایران و یا نصب اپلیکیشن سکه بر روی گوشی همراه خود، کمک هایشان را اهداد کنند.
شایسته ذکر است، سامانه  پیامکی #028*8877* همراه شبانه روزی مردم برای دریافت کمک های مردمی به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار