کد خبر: ۴۹۴۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ 16 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»تصویربرداری مجموعه تلویزیونی سر دلبران که از اسفندماه سال گذشته در یزد آغازشده به‌روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود.

سرّ دلبران، جدیدترین سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج است و سازمان اوج با این سریال برای نخستین بار بخشی از آنتن شبانه ماه مبارک رمضان را در سیمای ملی در اختیار خواهد گرفت.

این سریالی 30 قسمتی که قرار است در شب‌های ماه مبارک رمضان سال آینده روی آنتن شبکه دو سیما برود، فضای روابط اجتماعی یک محله با محوریت نقش مسجد و روحانی محل در حل مشکلات روزمره مردم محله را روایت می‌کند.

محمدحسین لطیفی کارگردانی و محمدرضا شفیعی تهیه‌کنندگی این مجموعه تلویزیونی که داستان آن توسط حسین حسنی و رضا خمسه نوشته‌شده را بر عهده‌دارند.

این سریال دومین همکاری محمدرضا شفیعی و محمدحسین لطیفی پس از سریال «تنهایی لیلا» است. محمدحسین لطیفی کارگردانی سریال‌های پرمخاطبی همچون «وفا»، «صاحب دلان»، «سفرساز» و … را در کارنامه خود دارد.

سکانس‌های پایانی این مجموعه در لوکیشن مسجد الرحمن شهر یزد در حال تصویربرداری است.

شب گذشته، در حاشیه ضبط این سکانس‌ها محمدحسین لطیفی در گفتگو با خبرنگار فارس درباره چرایی انتخاب شهر یزد به‌عنوان محل فیلم‌برداری این مجموعه تلویزیونی اظهار داشت: باوجود سختی‌های فیلم‌برداری در شهر یزد ازجمله شرایط آب و هوایی و دوری چندماهه عوامل از شهر محل زندگی خود؛ ویژگی‌های خاص فضای سنتی و معنوی شهر یزد و نبود چنین ویژگی‌هایی در شهری مثل تهران باعث شد تا عوامل این مجموعه، یزد را به‌عنوان شهر اصلی ضبط این سریال انتخاب کنند.

وی افزود: داستان این سریال درباره یک روحانی (برزو ارجمند) است که وارد محله ای در یزد می‌شود و در آنجا درگیر ماجراهای پیچیده‌ای می‌شود.

گفتنی است فرهاد قائمیان، فرخ نعمتی، برزو ارجمند، جهانبخش سلطانی، محمد کاسبی، اسماعیل محرابی، منوچهر آذر، محمد الهی، کیانوش گرامی، جعفر دهقان، نگار عابدی و افسانه کمالیان ازجمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی با مضمونی دینی و اجتماعی هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار