مربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان با اعلام رضایت از شرایط برگزاری اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در همدان گفت: تیم ملی وزنه‌برداری با ترکیب کامل در مسابقات جهانی آمریکا که آذر برگزار می‌شود،حضور پیدا می‌کند.
کد خبر: ۴۹۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴ 18 June 2015
مربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان با اعلام رضایت از شرایط برگزاری اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در همدان گفت: تیم ملی وزنه‌برداری با ترکیب کامل در مسابقات جهانی آمریکا که آذر برگزار می‌شود،حضور پیدا می‌کند.

به گزارش تسنیم، محسن بیرانوند اظهار داشت: با 14 وزنه‌بردار از بهترین‌های ایران در این اردو که به مدت 14 روز در نظر گرفته شده است حضور داریم و 2 جلسه در روزهای زوج و یک جلسه در روزهای فرد تمرینات تیم ملی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرایط اردو در حال حاضر رضایت‌بخش است، تصریح کرد: مسابقات جهانی امریکا را در اوایل آذرماه امسال پیش رو داریم که با تمام توان و ترکیب کامل در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنیم.

بیرانوند با تاکید بر اینکه وزنه‌برداران کشورمان هر ساله در مسابقات جهانی مدال‌آور بوده‌اند، اظهار داشت: در حال حاضر تیم ملی وزنه‌برداری در شرایط خوبی قرار دارد البته آسیب‌دیدگی جز لاینفک ورزش و به ویژه ورزشی چون وزنه‌برداری است ولی امیدواریم نتایج خوبی را در مسابقات جهانی و سپس المپیک به دست آوریم.

معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان نیز با بیان اینکه اردوی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان به نحو مطلوبی در حال برگزاری است، گفت: امکانات رفاهی گوناگون چون استخر، باشگاه، سالن تمرین و غیره در اختیار قهرمانان تیم ملی کشورمان قرار گرفته است.

رسول منعم افزود: طبق بازدیدهای انجام شده ملی پوشان کشورمان از میزبانی همدان رضایت داشته و فرماندهی پایگاه نوژه همدان و همکارانشان نهایت همکاری را در این خصوص دارند.

وی با اشاره به حضور وزنه‌برداران همدان در این اردو گفت: تشکیل چنین اردوهایی و حضور قهرمانان و مربیان نامی در توسعه و ارتقا سطح فنی و فرهنگی ورزش در استان موثر است.

منعم با بیان اینکه علاقه‌مندان به ورزش در استان نیز از این اردو استقبال کرده و اردوها و تمرینات تیم ملی کشورمان را از نزدیک دنبال کردند، افزود: در این رابطه فضای تبلیغی خوبی در استان به وجود آمده است و رسانه‌ها و صدا و سیما همکاری بسیار خوبی در این زمینه داشته‌اند.

وی تصریح کرد: هفته آینده شهرستان نهاوند میزبان اردوی تیم جودوی بانوان کشور است و درصدد برپایی اردوی تیم تیر و کمان کشور نیز در آینده نزدیک در همدان هستیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار