سرپرست صنعت ومعدن وتجارت دهلران خبرداد
سرپرست صنعت، معدن و تجارت دهلران گفت: اکیپ‌های بازرسی اعم از صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف بر بازار و بازارچه میوه و تره‌بار نظارت جدی خواهند داشت و این روند در خصوص اغذیه‌فروشی‌ها نیز اعمال می‌شود.
کد خبر: ۴۹۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷ 17 June 2015

«احد احمدی» در نشست کمیته تنظیم بازار این شهرستان از برپایی نمایشگاهمواد غذاییدر ماه رمضان خبر داد و گفت: این نمایشگاه با عرضه اقلام با کیفیت در سالن شرهانی دایر می‌شود.

«حیدر ولی‌زاده» رییس تعزیرات حکومتی شهرستان دهلران نیز از برپایی گشت‌های مشترک در ایام رمضان خبرداد و گفت: شعبه سیار این اداره نیز آمادگی لازم برای برخورد با جرایم در محل را دارد.

ولی‌زاده ادامه داد: در سال گذشته آمار قاچاق کالا در شهرستان 34 فقره بوده که 31 مورد آن بررسی و صدور حکم و از 424 فقره قاچاق کالا و خدمات نیز همه رسیدگی و در خصوص بهداشت نیز با 36 پرونده که رسیدگی صد در صدی انجام شد.

«سعید نصرالهی» معاون بهداشتی و رییس مرکز بهداشت دهلران نیز از برگزاری گشت‌های مشترک در ایام رمضان خبرداد و گفت: در سه ماهه اول سال جاری دو هزار و 300 مورد بازرسی از اماکن تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی در شهرستان انجام و 10مورد متخلف شناسایی و به تعزیرات معرفی شد.

وی با اشاره به شناسایی و معدوم‌سازی 2 تن مواد غذایی فاسد در این شهرستان خاطرنشان کرد: در ایامرمضان 8 اکیپ در شهرستان بر اماکن تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی نظارت می‌کنند.

«محمدرضا میرزایی» مدیر جهاد کشاورزی دهلران نیز از مصوب شدن 44 تن برنج،44 تن شکر،28 تن گوشت قرمز و 2 تن گوشت مرغ برای ایام نوروز خبرداد و گفت: در صورت تصویب نهایی و تخصیص جذب و روانه بازار می‌شوند.

میرزایی گفت: عاملان جذب و توزیع در شهرستان نیز معرفی شده‌اند و تلاش می‌شود در طول ماه رمضان اقلام مورد نیاز جذب و توزیع شوند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار