مدیر کل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه ۲۹۶ وانت نیسان به مددجویان جنوب استان کرمان واگذار می‌شود گفت: در بحث آموزش مددجویان و در راستای خودکفایی خانواده‌های این نهاد تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم و هیچ محدودیت اعتباری در این زمینه نداریم.
کد خبر: ۴۹۰۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ 06 September 2017
یحیی صادقی در افتتاحیه ستاد ویژه کمیته امداد امام خمینی در جنوب استان کرمان اظهار داشت: کمیته امداد برنامه‌های متفاوتی برای مددجویان خود دارد.

وی با بیان اینکه امام خمینی تاکید ویژه‌ای بر توانمند‌سازی خانواده‌های تحت پوشش این نهاد داشتند تصریح کرد: ما به این مهم توجه داشته و خدمات ما به مددجویان این نهاد بیشتر در راستا توانمندسازی این خانواده‌ها است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان با بیان اینکه کمیته امداد ظرفیت‌های محدودی در اختیار دارد، افزود: مددجویان باید به این نکته توجه داشته باشند و انتظاراتشان از کمیته امداد در حد اختیارات و ظرفیت‌های این نهاد باشد.

وی با تاکید بر اینکه توان کاری خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در توانمندسازی آنها در نظر گرفته می‌شود، خاطرنشان کرد: در این راستا توان‌کاری مددجویان در اولویت بوده و مدنظر قرار می‌گیرد.

صادقی با تاکید بر اینکه کمیته امداد وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شود، اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی در راستای رسالتی که بر دوش دارد فقط به فکر حل مشکلات مددجویان این نهاد است.

وی با اشاره به اینکه مشکل عمده مددجویان کمیته امداد بیکاری است، تصریح کرد: کمیته امداد تا حد توان خود با این معظل مبارزه کرده و در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان این نهاد اقدام می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان اظهار داشت: 296 خودرو وانت نیسان با حضور رئیس سازمان کمیته امداد امام خمینی کشور به مددجویان جنوب استان کرمان واگذار می‌شود که این یک ظرفیت بزرگ برای منطقه است.

وی با اشاره به اینکه ما به دنبال خودکفایی کامل خانواده‌های مددجوی تحت پوشش این نهاد هستیم گفت: کمیته امداد امام خمینی از خانواده‌هایی که امکان خودکفایی ندارند حمایت می کند.

صادقی با بیان اینکه در بحث آموزش مددجویان هیچ محدودیت اعتباری نداریم، بیان کرد: در بحث آموزش مددجویان و در راستای خودکفایی خانواده‌های این نهاد تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم و هیچ محدودیت اعتباری در این زمینه نداریم.

وی با بیان اینکه مسئولان کمیته امداد در استفاده از منابع و اعتباراتی که در اختیار دارند توجه زیادی داشته باشند، افزود: این منابع و اعتبارات بیت‌المال است و نباید حق کسی در این زمینه ضایع شود.

به گزارش تسنیم، ستاد ویژه کمیته امداد امام خمینی در جنوب استان کرمان با حضور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان و سایر مسئولان استانی و منطقه افتتاح شد.

بیش از 76 هزار نفر از خدمات کمیته امداد در جنوب استان بهره‌مند می‌شوند

غلامرضا حسن‌خانی با بیان اینکه در جنوب استان کرمان 7 مدیریت و 5 اداره کمیته امداد  داریم، افزود: 32 هزار و 300 خانوار با جمعیتی بالغ بر 76 هزار نفر از خدمات کمیته امداد امام خمینی در جنوب استان کرمان بهره‌مند می‌شوند.

دستیار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان در جنوب کرمان با بیان اینکه 17 هزار و 16 نفر از جمعیت کمیته امداد را زنان بی‌سرپرست تشکیل می‌دهند، افزود: همچنین 5 هزار یتیم و 2 هزار 640 نفر در طرح محسنین تحت پوشش این نهاد هستند.

وی با بیان اینکه 10 هزار 300 نفر حامی در جنوب استان کرمان داریم، خاطرنشان کرد: بیشتر این حامیان در خارج از استان کرمان و بیشتر در تهران هستند.

حسن‌خانی با تاکید بر اینکه بیش از 40 درصد مددجویان استان کرمان در جنوب استان حضور دارند، تصریح کرد: در این منطقه 7 هزار 100 دانش‌آموز و هزار 460 دانشجو تحت پوشش کمیته امداد وجود دارد.

وی با بیان اینکه 9 هزار 720 طرح خوداشتغالی در جنوب استان کرمان اجرا شده است، اظهار داشت: طرح‌های خوداشتغالی بسیار زیادی در جنوب استان کرمان اجرا شده و نتیجه خوبی نیز داشته است.

دستیار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان در جنوب کرمان با اشاره به افتتاح ستاد ویژه کمیته امداد امام خمینی در جنوب استان کرمان ، افزود: این ستاد در راستای ارائه خدمات بیشتر به مردم جنوب استان تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی در جنوب استان کرمان خدمات بسیاری برای مددجویان این نهاد ارائه کرده است، خاطرنشان کرد: ساخت بیش از 100 واحد خانه بهداشت و تحویل آن به دانشگاه علوم پزشکی در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بهتر به مردم این منطقه از جمله خدمات کمیته امداد امام خمینی در جنوب استان کرمان است.

رئیس کمیته امداد کشور به جنوب استان کرمان سفر می‌کند

در ادامه یحیی کمالی‌پور اظهار داشت: مردم جنوب کرمان دارای اشتراکات زیادی با سایر نقاط کشور هستند که باید به آنها توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه تاکنون نتوانستیم از ظرفیت‌های جنوب استان برای توسعه منطقه استفاده کنیم تصریح کرد: متاسفانه از ظرفیت جنوب استان کرمان در مرکز استان استفاده نشده است و می‌طلبد مسئولان استان به این مسئله توجه جدی داشته باشند تا حق مردم این منطقه ضایع نشود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی اتحاد، همدلی و وحدت را رمز موفقیت منطقه دانست و اظهارداشت: اگر مسئولان با این سه رکن پیش بروند باعث موفقیت منطقه می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه کمیته امداد امام خمینی رسالت خدمت‌رسانی به محرومان را بر عهده دارد گفت: باید توجه و رسیدگی بیشتری به محرومان و مددجویان این نهاد در جنوب استان کرمان شود.

کمالی‌پور با بیان اینکه رسیدگی به مدجویان کمیته امداد باید در اولویت‌کاری مسئولان نهاد کمیته امداد باشد خاطرنشان کرد: رئیس کمیته امداد امام خمینی هفته آینده به جنوب استان کرمان سفر می‌کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار