مدير کل هواشناسي مازندران وضعيت جوي استان را براي روزهاي جمعه و شنبه منتهي به روز عيد غدير ،بارش متناوب باران و کاهش 6 تا 12 درجه اي دما پيش بيني کرده است.
کد خبر: ۴۸۹۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ 05 September 2017
محمد رضا رضوي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: :تجزيه و تحليل آخرين نقشه هاي پيش يابي هواشناسي بيانگر نفوذ توده هواي خنک و شکل گيري جريانات مرطوب شمالي سطح زمين روي سواحل جنوبي درياي خزر است که بر همين اساس دماي هواي مازندران از پنجشنبه شب هفته جاري با کاهش نسبي مواجه خواهد بود.
وي اضافه کرد: هواي استان از پنجشنبه شب اين هفته بتدريج از سمت غرب استان با وزش باد شديد ،رگبار باران و رعد وبرق پيش بيني مي شود.
وي ادامه داد: هواي روز جمعه هفدهم شهريور مازندران نيز ابري و خنک همراه با کاهش 6 تا 12 درجه اي ،بارندگي، وزش باد و احتمال رعد و برق است.
وي بيان داشت: بيشينه دما در شهرهاي ساحلي غرب استان در روز جمعه تا 27 درجه و در شهرهاي مرکزي و شرقي بين 27 تا 29 درجه پيش بيني مي شود.
مدير کل هواشناسي مازندران هواي روز شنبه هجدهم شهريور مصادف با عيد غدير استان را ابري و خنک همراه با بارش پراکنده، بتدريج کاهش ابر پيش بيني کرد.
رضوي با اشاره به اينکه هواي بعدازظهر امروزسه شنبه استان مازندران در ارتفاعات همراه با افزايش ابر و رگبار پراکنده است، گفت: بيشينه دما در شهرهاي ساحلي غرب استان تا 32 درجه و در شهرهاي مرکزي و شرقي بين 33 تا 35 درجه است.
رضوي خاطر نشان کرد: هواي فردا چهارشنبه مازندران نيز با افزايش ابر و احتمال رگبار پراکنده است.
وي گفت: هواي روز پنجشنبه شانزدهم شهريور مازندران گرم و آفتابي همراه با افزايش دما و بويژه در ارتفاعات با وزش باد است.
پيش بيني مي شود در تعطيلات روزهاي اينده که در واقع اخرين تعطيلات تابستاني است مسافران زيادي براي استفاده از دريا ، ساحل و پارکهاي جنگلي به مازندران سفر کنند .
بنابر امارها سالانه حدود 20 ميليون مسافر به استان مازندران سفر مي کنند که بيش از 80 درصد انها براي استفاده از دريا عازم اين منطقه مي شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار