معاون هلال احمر استان سمنان:
معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان از تصادف یک دستگاه اتوبوس با خودرو سوزوکی در محور میامی-سبزوار خبر داد و گفت: در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند.
کد خبر: ۴۸۸۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۸ 04 September 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی یحیایی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه تصادف اتوبوس با یک دستگاه سوزوکی در جاده میامی - سبزوار، پنج نفر را راهی بیمارستان کرد در تشریح این حادثه ابراز داشت: این سانحه رانندگی غروب یکشنبه در کیلومتر یک جاده میامی - سبزوار در حالی رخ داد که راننده سوزوکی با سرعت قصد داشت از دوربرگردان عبور کند که به اتوبوس در حال تردد مسیر اصفهان – مشهد، برخورد کرد.

وی افزود: در این حادثه پنج نفر سرنشین خودروی سوزوکی مصدوم شدند که با تلاش امدادگران هلال احمر و اورژانس در عملیاتی حدود دو ساعته رهاسازی و به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود انتقال یافتند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان علت حادثه را بی احتیاطی خودرو سوزوکی در حین دور زدن اعلام کرد و ابراز داشت: سرنشینان نیزاز هموطنان اصفهانی هستند و خوشبختانه به سرنشینان اتوبوس آسیبی وارد نشده است.

یحیایی تاکید کرد: اندکی صبر و شکیبایی و پرهیز از عجله می تواند از بروز این گونه حوادث تلخ جلوگیری کند لذا از مسافران تقاضا داریم در رانندگی نکات ایمنی را رعایت و از شتاب پرهیز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار