با حضور مسؤولان
اختتامیه طرح ولایت 1396 در استان سمنان با حضور مسؤولان دانشگاه‌های استان سمنان و سپاه در دامغان برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۸۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 03 September 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از بسیج دانشجویی این استان، اختتامیه طرح ولایت 1396 در استان سمنان با حضور برخی از رؤسای دانشگاه‌ها، مسؤولان نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، معاونان فرهنگی دانشگاه‌ها و مسؤولان سپاه در دانشگاه علمی کاربردی دامغان برگزار شد.

اسحاق موحدیان، جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این مراسم گفت: خداوند در قرآن کریم می‌فرمایند یهود و نصاری از شما راضی نخواهند شد؛ مگر اینکه دینتان را بگیرند و به خاطر همین است که دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون همواره در تلاش هستند تا جوانان را از نور به سمت ظلمت گمراه کنند.

وی تصریح کرد: بصیرت جوانان داشتن باعث شده تا دشمن به هدف خود نرسد و همین دوره طرح ولایت باعث افزایش بصیرت دانشجویان و این بصیرت‌افزایی موجب می‌شود تا دانشجویان بسیجی گمراه نشوند.

داریوش جلالی، معاون علمی و پژوهشی سپاه استان سمنان هم در این مراسم گفت: طرح ولایت که یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های بسیج دانشجویی است، آثار و برکات بسیار خوبی به دنبال دارد و یکی از این آثار، تشویق دانشجویان به علم‌آموزی و به‌کارگیری علم در راستای ساخت ایرانی آباد بوده و همچنین باعث ایجاد روحیه مطالبه‌گری در دانشجویان می‌شود و این حرکت بسیار خوب و خداپسندانه‌ای است.

محمد خوش‌قدم، فرمانده سپاه ناحیه دامغان نیز گفت: وقتی می‌بینیم تعدادی دانشجوی بسیجی برای چند روز دور هم جمع می‌شوند و به مطالعه مبانی انقلاب اسلامی و اندیشه‌های ناب حضرت امام خمینی (ره) می‌پردازند، به آینده این انقلاب امیدوارتر می‌شویم.

وی تصریح کرد:‌ آینده این نظام مقدس و انقلاب اسلامی در دستان جوانان است و طرح ولایت باعث می‌شود تا بصیرت نسل جوان افزایش پیدا کند تا در لغزشگاه‌ها بتوانند با بصیرت تصمیم‌گیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار