نصر اصفهانی:
تابناک: يك عضو شوراي اسلامي شهر اصفهان گفت: در سال اقتصاد مقاومتي بايد مقابل هر گونه اسراف و تبذير را گرفت تا علاوه بر ارايه الگو به جامعه صرفه جويي لازم به عمل آيد.
کد خبر: ۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۵ 14 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ايسنا، عليرضا نصر اصفهاني امروز (شنبه) در جلسه علني شورای شهر اصفهان با بيان اينكه لازم است شهرداري نسبت به صندوق هاي قرض الحسنه شهر كه به دليل فرسودگي قصد بازسازي مكان خود را دارند كمك كند، اظهار كرد: اين مراكز امكان و بضاعت انجام محاسبات بر مبناي دفتر كار را ندارند و مستحق كمك در اين زمينه هستند.

وي با بيان اينكه سازمان ميوه و تره بار از هم اكنون مانند سالهاي گذشته نسبت به تمهيد مقدمات عرضه ميوه شب عيد مردم اصفهان اقدام نمايد، افزود: در اين صورت مردم از نظر كيفي و كيفي با مشكل روبرو نخواهند شد.

اين عضو شورا با بيان اينكه ضروري است مسوولان علاوه بر اينكه دغدغه درآمد دارند نسبت به هزينه ها هم توجه لازم را داشته باشند، خاطر نشان كرد: در سال اقتصاد مقاومتي بايد مقابل هر گونه اسراف و تبذير را گرفت تا علاوه بر ارايه الگو به جامعه صرفه جويي لازم به عمل آيد.

سياست مديران شهري اشتغال زايي باشد

همچنين يك عضو شوراي شهر با بيان اينكه اخيرا برخي از معاونتها و سازمانهاي وابسته به شهرداري از جمله سازمان فرهنگي تفريحي شهرداي مي خواهند نيروهاي حق الساعتي را اخراج کنند، اظهار كرد: اين در حالي است كه اين نيروها چندين سال است كه مشغول به كار هستندو معيشت زندگي خود را از همين حقوق ناچيز در سازمان دريافت مي كنند.

محمد رضا فلاح افزود: ورود نيروهاي جديد به سازمان های شهرداري ظلم به نيروهاي حق الساعتي است.

وي با بيان اينكه سياست مديران شهرداري و مدير عاملان سازمانها بايد اشتغال زايي باشند نه اشتغال زدايي، خاطر نشان كرد: در صورتي كه هدف، واگذاري مراكز فرهنگي به بخش خصوصي است باید بخش خصوصي طي تفاهم نامه اي ملزم به بكارگيري نيروهاي حق الساعتي شود و در غير اين صورت شهرداري لازم است اين نيروها را در بخش هاي ديگر به كار گيرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار