معاون فرماندار پار س آباد گفت: نتایج آزمایشات روزانه نشان می دهد که آب آشامیدنی پارس آباد از نظر بهداشتی مشکلی ندارد و مردم از این بابت نگران نباشند.
کد خبر: ۴۸۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲ 16 June 2015

 به گزارش ایرنا، یاسر ندایی در جلسه کارگروه سلامت وامنیت غذایی این شهرستان با برشمردن پیامدها و مضرات هدایت فاضلاب خام و تصفیه نشده به رودخانه ها و انواع سموم کشاورزی در برخی از مناطق، بر تکمیل و تجهیز تصفیه خانه فاضلاب شهری پارس آباد و مبارزه بیولوژیک با آفات در مزارع تاکید کرد.

وی با اشاره به موقعیت شهرها و روستا های تابعه و بر شمردن اهمیت بهداشت ،سلامت و امنیت غذایی در جامعه گفت: از آنجایی که شهرستان پارس آباد یک منطقه گرمسیر بوده و در این فصل احتمال شیوع برخی بیماری های واگیر زیاد است مسئولان و دستگاههای اجرایی ذیربط را به اتخاذ تدابیر و اقدامات پیشگیرانه فراخواند.

وی کمبود آب آشامیدنی را از مشکلات بسیاری از مشکلات این شهرستان عنوان کرد و نسبت به توزیع آب بهداشتی و سالم شده در روستاها و قشلاقات فاقد آب لوله کشی شده و همچنین به جمع آوری و دفع صحیح فاضلاب و پسابهای واحد های دامپروری ،کارخانه قند و لبنیات کشت و صنعت و دامپروری مغان تاکید کرد .

پارس آباد در شمال اردبیل واقع است .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار