معاون پارلمانی رییس‌جمهور؛
معاون پارلمانی رییس‌جمهور گفت: دولت به دنبال یک انتخابات سالم و رقابتی و با حضور پرشور مردم برگزار شود.
کد خبر: ۴۸۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶ 15 June 2015
تابناک بوشهر: حجت‌الاسلام مجید انصاری ظهر امروز در نشست شورای اداری بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر همواره به‌ عنوان استانی مهم و تأثیرگذار در مناسبات اقتصادی و اجتماعی در کشور مطرح بوده و هست و سابقه درخشان این خطه در مبارزه علیه استعمار بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره  به برگزاری 2 انتخابات در سال جاری گفت: با توجه به این امر تلاش داریم که یک انتخابات سالم و رقابتی و با حضور پرشور مردم برگزار شود.

معاون رییس‌جمهور تأکید کرد: دولت بر رعایت قانون در اجرای انتخابات تأکید دارد ضمن اینکه پس از پایان انتخابات باید فضای رفاقت و همدلی برقرار شود.

انصاری ادامه داد: باید سند چشم‌انداز 1404 را همواره مدنظر قرار داده و بر اساس این سند مسیر را ادامه دهیم.

وی بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی اکنون با هر شیوه‌ای به دنبال این هستند که چهره‌های خشن و غیرواقعی از انقلاب ایران به نمایش بگذارند اما در این کار هم ناموفق خواهند بود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تصریح کرد: باید قدر امنیت در کشور را بدانیم چراکه در کشورهای همسایه خود شاهد جنگ، درگیری و خونریزی هستیم و کشورهای استکباری هم از این موقعیت به نفع خود استفاده می‌کنند.

انصاری با بیان اینکه ایران اسلامی امروز به‌ عنوان نقطه پایدار جهان اسلام است، گفت: انقلاب ایران مردمی است و همین امر هم عامل مهم ماندگاری انقلاب بود که البته در کنار هدایت‌های امام و رهبری اکنون باقدرت به راه خود ادامه می‌دهد.

وی گفت: دیدگاه مجموعه دولت و رئیس‌جمهور این است که بدون توجه به نگاه سیاسی افراد، کسانی که توانمندی دارند در عرصه‌های مدیریتی به کار گرفته شوند و همین امر را در استان‌های مختلف ازجمله بوشهر شاهد هستیم.

انصاری یادآور شد: در همین راستا طرح جدید آغاز نمی‌کنیم مگر اینکه بتوان در همین دولت آن را تکمیل و افتتاح کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تلاش دولت بر اتمام طرح‌های نیمه‌تمام است، افزود: برای تکمیل این طرح‌های نیمه‌تمام 400 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که دولت برای تأمین این اعتبار و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام برنامه‌ریزی کرده است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: با وجود تمام مشکلاتی که در مورد نوسانات نرخ ارز و کاهش صادرات نفت داشتیم اما دولت توانست از رکود خارج شود و این کاری بزرگ بود که انجام شد.

انصاری با قدردانی از تلاش و عملکرد مدیران استان بوشهر گفت: بوشهر ظرفیت‌های بی‌شماری در عرصه نفت، گاز، تجارت و کشاورزی دارد و همین ظرفیت‌ها این استان را به استانی ویژه تبدیل کرده است، لذا حل مشکل اشتغال در این استان یک ضرورت است.

وی با اشاره به طرح تحول سلامت و اینکه استان بوشهر از استان‌های موفق در این طرح بوده است، گفت: در کنار تامین سلامت مردم، ایجاد اشتغال و درآمدهای پایدار در روستاها ضروری است و باید زمینه اشتغال مردم روستاها فراهم شود تا شاهد مهاجرت و خالی شدن روستاها نباشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار