ملی پوش دسته 85 کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری کشور گفت: برای مدال آوری در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا لحظه شماری می کنم و دوست دارم مدال آسیایی این رشته را کسب کنم.
کد خبر: ۴۷۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸ 15 June 2015
ملی پوش دسته 85 کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری کشور گفت: برای مدال آوری در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا لحظه شماری می کنم و دوست دارم مدال آسیایی این رشته را کسب کنم.

به گزارش ایرنا؛ صالح چراغی در حاشیه تمرین آماده سازی تیم ملی وزنه برداری کشور در پایگاه شهید نوژه همدان به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به حضور کیانوش رستمی در تمرینات و اعزام این وزنه بردار پرافتخار به مسابقات جهانی، شانس اول حضور در مسابقات قهرمانی آسیا هستم و همه تلاش خود را برای تصاحب مدال در این رقابت ها خواهم داشت.

وی بیان کرد: در طول تمرین آماده سازی تیم ملی از تجربه مربیان استفاده می کنم و با انگیزه بالایی برای مهار وزنه ها و ثبت بهترین رکورد دارم.

چراغی افزود: هدفم حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا است، هر چند حریفان سرسختی در قاره آسیا حضور دارند منتهی رسیدن به مدال انگیزه ام را دو چندان کرده است.

ملی پوش وزن 85 کیلوگرم کشورمان با قدردانی از دست اندرکاران اردوی تیم ملی در پایگاه شهید نوژه همدان گفت: شرایط خوبی در اردوی همدان حاکم است و ملی پوشان تمرینات منظم را زیر نظر محسن بیرانوند مربی تیم ملی سپری می کنند.

وی با قدردانی از حسین توکلی در انتخابش در جمع اردونشینان تیم ملی گفت: امیدوارم با کسب افتخار در میادین بین المللی پاسخ به این اعتماد را بدهم.

وی افزود: تا شروع مسابقات قهرمانی آسیا فرصت لازم برای آماده سازی را دارم و از تجربه افتخارآفرینان تیم ملی در رسیدن به موفقیت استفاده خواهم کرد.

چهل و پنجمین دوره رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا مردادماه امسال به میزبانی شهر پوکت تایلند برگزار می شود.

اردوی تیم ملی وزنه برداری کشورمان از شنبه گذشته در پایگاه شهید نوژه همدان آغاز و به مدت 14 روز ادامه خواهد داشت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار