مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی میبد از استقرار 142 واحد صنعتی در این شهرک خبر داد.
کد خبر: ۴۷۵۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 09 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛مهندس محمدرضا ماندگاری  در جمع اصحاب رسانه ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران باید در تمام زمینه‌ها کار تحقیقی و پژوهشی انجام دهند که اگر رسانه در راستای اهداف خود حرکت کند بسیار تأثیرگذاری زیاد دارد.

وی بابیان اینکه اکنون دشمن با ابزار رسانه سعی در ضربه زدن به عرصه فرهنگی و اجتماعی است تأکید کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید حامی مردم بوده و مطالبه گر باشند تا برخی مسئولان از حالت محافظه‌کاری خارج شوند.

مدیرعامل شهرک صنعتی جهان میبد در ادامه با اشاره به اینکه شهرک‌های صنعتی در جهت خدمات دولتی به صاحبان صنایع ایجادشده تأکید کرد: شهرک صنعتی جهان‌آباد میبد با دارا بودن 450 هزار هکتار محدوده مشخص در سال 1370 تأسیس‌شده است و تنها شهرک صنعتی در استان است که دارای تصفیه‌خانه فاضلاب است.

وی تصریح کرد: در این شهرک صنعتی اکنون 142 واحد صنعتی اعم از مواد غذایی، الکتریکی (لامپ فوق کم‌مصرف)، فلزی، پتروشیمی، نساجی و صنایع کاشی و سرامیک و…. فعالیت دارند.

این مقام مسئول بابیان اینکه متوسط سرمایه‌گذاری شهرستان میبد 2 برابر استان است افزود: غالب صنایع شهرستان میبد کاشی و سرامیک است که باوجود 33 کارخانه کاشی، تنها 12 مورد آن در محدوده شهرک واقع است.

مهندس محمدرضا ماندگاری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه عمده فعالیت و کار شرکت خدماتی شهرک‌های صنعتی نگهداری و ایجاد فضای سبز و عمرانی است افزود: شرکت خدماتی جهان‌آباد میبد جدای از کار خدماتی خود یک کار متمایز دیگری انجام داده است که آن کشت پایلوت گیاهان دارویی و گل محمدی است

وی عنوان کرد: میبد با دارا بودن صنایع غالب کاشی و سرامیک غالب تک‌قطبی سرامیک است که باهدف کشت گیاهان دارویی و رفع و برطرف کردن نواقص و مشکلات سعی داریم این صنعت پاک را افزایش دهیم و شهرستان را از تک‌قطبی بودن کاشی خارج کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار