محمد جواد آذری جهرمی از سوی رئیس جمهوری برای وزارت ارتباطات به مجلس معرفی شد تا نام جوان ترین وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم را به خود اختصاص دهد.
کد خبر: ۴۷۵۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲ 08 August 2017
تابناک فارس به نقل از آنا:حسن روحانی امروز با لیست وزرای پیشنهادی به مجلس رفت. این لیست با 8 تغییر نسبت به دوت یازدهم به مجلس ارائه شد.

در این بین نام وزیر پیشنهادی برای وزارت ارتباطات مورد توجه است و می تواند به برخی از انتقادات که در خصوص عدم توجه به جوانان در کابینه می شود تا حد زیادی پاسخ دهد.

محمد جواد آذری جهرمی متولد 1360 در شهرستان جهرم است. وی که دانش آموخته مهندسی برق قدرت از دانشگاه صنعت آب و برق است،‌ در صورت گرفتن رای اعتماد از مجلس عنوان جوان ترین وزیر دولت دوازدهم را به خود اختصاص خواهد داد.

وی که اکنون مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت است، فعالیت خود در وزارت ارتباطات را از سال 88 آغاز کرد.

وزیر پیشنهادی ارتباطات، از سال 95،‌ بر صندلی مدیرعاملی ارتباطات زیر ساخت تکیه زد. وی پیش از آن به مدت 6 سال مدیریت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را بر عهده داشت.

پیش از آن نیز عضویت در هیات مدیره رایتل و شرکت ارتباطات زیر ساخت در کارنامه وی وجود دارد.

از مهمترین فعالیت های جهرمی در ارتباطات زیر ساخت می توان به حمایت از استارتاپ ها و کار آفرینان و همچنین آماده سازی بستر ارتباطی لازم برای ایجاد کسب و کارهای نواشاره کرد.

همچنین تاکید بر دسترسی آزاد به اطلاعات و مخالفت با فیلترینگ سلیقه‌ای از دیگر موضع گیری‌های وی در زمان مدیریت شرکت ارتباطات زیر ساخت بوده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار