کد خبر: ۴۷۲۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰ 04 August 2017
خطیب جمعه شادگان گفت: دولت دوازدهم حل مشکلات معیشتی مردم به خصوص معضل بیکاری را در اولویت کارهای خود قرار دهد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمجید شرفی در خطبه های نماز جمعه این هفته شادگان در مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) این شهر به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ حکم رئیس جمهوری اشاره کرد و افزود:توجه به مشکلات معیشتی اقتصادی ، تعامل گسترده با دنیا و داشتن صلابت و قدرت در برابر سلطه طلبی، سه جهت‌گیری‌ و اولویت مهم برای دولت دوازدهم است.

حجت الاسلام شرفی انتظار جدی مقام معظم رهبری از رئیس جمهور را حل مشکلات معیشتی مردم به خصوص معضل بیکاری دانست و اظهار داشت: سخنان رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ حکم دوازدهمین دوره ریاست جمهوری نکات متعددی در برداشت که از جمله آن‌ها توجه به مسائل داخلی، معیشت مردم و حل مشکلات مردم است.

خطیب جمعه شادگان در پایان گفت: دولت دوازدهم با سرلوحه قرار دادن این محورهای اصلی می‌تواند آینده خوبی را در مقابله با مستکبران و تعامل با دنیا داشته باشد.

امام جمعه شادگان بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در کشورمان را برکتی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطر نشان کرد: همه ما باید قدردان این اسوه تقوی باشیم.
حجت الاسلام شرفی در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به 16 مرداد سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی نقش تاثیرگذار و کلیدی در روند توسه علمی کشور داشته و موجب شکوفایی و پیشرفت نظام در صحنه‌های مختلف شده است.

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی انقلابی با ارائه خدمات علمی خود سهمی به سزایی در رشد و توسعه کشور ایفاء می کند که این اقدامات امیدوار کننده است.

حجت الاسلام شرفی در ادامه خطبه های نماز جمعه شادگان به فرارسیدن 17 مرداد روز خبرنگار اشاره کرد و گفت:خبرنگاری شغلی مقدس، حساس، مهم، تاثیرگذار، اما طاقت فرسا و پردردسر است.

وی گفت:خبرنگاران نقش بسیار مهمی در جامعه دارند و رسالت و وظایف مهمی بر دوش دارند.

امام جمعه شادگان افزود:پیگیری مطالبات جامعه و مردم بر اساس اخلاق اسلامی و حرفه‌ای یکی از ماموریت‌های خبرنگاران است که در این راستا رسالت مهم و سنگینی بر دوش خبرنگاران قرار دارد.

خطیب جمعه شادگان خبرنگاران را سربازان عرصه اطلاع رسانی معرفی کرد و افزود: فعالان عرصه خبر نیروهای توانمند، ارزشمند و سرمایه های گرانقدری هستند که باید از این قشر به خوبی حمایت شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار