فروردین ماه سال جاری در منطقه هیرو چایی خلخال کودک چهار ساله مشگین‌شهر گمشده و با گذشت چهار ماه همچنان خانواده داغدار اسدی چشم انتظار فرزند خود هستند.
کد خبر: ۴۷۲۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ 04 August 2017


تابناک اردبیل: خرداد ماه امسال خبر گم شدن دختر بچه هفت ساله پارس آبادی چنان مردم استان را ناراحت و اندوهگین کرد که نمی‌توان به راحتی از احساسات مردم، قلم فرسایی کرد، در یک طرف عموم مردم ضمن نگرانی از حال و روز آتنا حدس و گمانه زنی می‌کردند و در طرف دیگر خانواده آتنا که از دست دادن فرزند خود داغدار و اندوهگین بودند و برای پیدا کردن جگر گوشه خود به هر دری زدند دریغ از اینکه بتوانند به موفقیتی دست پیدا کنند.

روز ها یکی پس از دیگری می‌گذشت و بی خبری از آتنا همچنان چهره‌ی اندوهگینی به استان اردبیل می‌بخشید لذا بخاطر حساسیت موضوع مراجع قضایی و عوامل نیروی انتظامی بصورت جد این حادثه را پیگیری می‌کردند و در نهایت بعد از گذشت یک ماه از گم شدن آتنا، جسد این دختر معصوم در یکی از محلات پارس‌آباد کشف شد.

خبر قتل دختر پارس آبادی چند روزی به تیتر اول خبرگزاری‌ها تبدیل شد و از مسئولان استانی گرفته تا مسئولان رده بالا کشوری و مقامات قضایی با خانواده مرحوم آتنا ابراز همدردی کرده و خواستار رسیدگی به پرونده این جنایت شدند.

بدیهی است که خبر قتل دختر بچه هفت ساله پارس‌آبادی خیلی دردناک است و هر چه به عمق ماجرا رجوع کنیم به بزرگی این جنایت پی می‌بریم اما متاسفانه در گذر زمان حادثه‌ی تلخ دیگر که ماه‌ها قبل از این اتفاق افتاده بود از یادها فراموش می‌شود.

قریب به چهار ماه است که در منطقه گردشگری هیرو چایی خلخال، پسر بچه‌ای چهار ساله مشگین شهری گمشده و از آن زمان تا بحال هیچ خبری از پیدا شدن این کودک مشگین شهری نشده است.

فروردین ماه امسال بود که خانواده حسین اسدی چهار ساله برای گردش و لذت از مناطق بکر خلخال راهی این شهر گردشگری شدند اما گویی این سفر همراه با ناراحتی‌های بود.

حسین چهار ساله که مثل دیگر بچه‌ها شیطنت از سر و پایش می‌ریخت در کنار هیرو چایی به بازیگوشی مشغول بود که ناگهان به داخل رودخانه افتاد دریغ از اینکه بتواند کاری انجام دهد، حال چهار ماه از ماجرا می‌گذرد و خانواده حسین اسدی همچنان چشم به راه فرزند خود هستند، طبیعتا این وضع برای هیچ کس قابل تصور و تحمل نیست مگر اینکه همچون خانواده آتنا اصلانی و حسین اسدی فرزند خود را از دست داده تا به دردناکی موضوع پی ببرد.

با تلاش‌های شبانه روزی مسئولان شهرستان پارس‌آباد جسد مرحوم آتنای هفت ساله را کشف و قاتل دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد، حال از مسئولان شهرستان خلخال انتظار می‌رود که حسین را برادر آتنا فرض کرده و در راستای پیدا کردن این کودک مشگین‌شهری از هیچ تلاشی مضایقه نکنند چرا که خانواده‌ی حسین اسدی هر لحظه در فراق فرزند خود گریان و چشم انتظار برگشت هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار