آخرین خبرها از صبای قم؛
تمرینات تیم فوتبال صبای قم از امروز طی دو نوبت صبح و عصر در قم آغاز می‌شود.
کد خبر: ۴۷۱۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 03 August 2017
به گزارش تابناک قم، تیم فوتبال صبای قم پس از کش و قوس‌های فراوان و انتقادات اهالی ورزش قم و رسانه‌ها از امروز تمرین خود را در قم آغاز می‌کند تا فشار افکار عمومی به باشگاه صبا و مسئولان آن برای تغییر، موثر واقع شده باشد.

بر اساس برنامه تیم فوتبال صبای قم از ساعت ۱۰ صبح امروز پنج شنبه در ورزشگاه هلال احمر قم تمرین می‌کند و نوبت عصر تمرین صبا نیز از ساعت ۱۸ در همین ورزشگاه برگزار می‌شود.

این در حالی است که تمرین صبا برای حضور در لیگ دسته اول کشور از ابتدای هفته در تهران آغاز شده بود اما پس افزایش انتقادات به وضعیت مدیریتی این باشگاه، صبا تمرین خود را تعطیل کرد و پس از تغییر در مدیریت باشگاه تمرین صبا به قم منتقل شد.

کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال استان قم مسئولیت امور مدیریتی باشگاه صبای قم را در دست گرفته است و بدین ترتیب به دوران حضور محمد رضا کشوری فرد در راس صبا پایان داده شده گرچه حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در مصاحبه‌ای عجیب اعلام کرده کشوری فرد، علی زاهدی و خودش ناظر بر عملکرد مدیران صبا هستند!

اسماعیل اسماعیلی نیز سرمربی صبا است که تنها چند روز پس از اعلام نام سهراب بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی صبای قم، عهده دار هدایت صبا شده و حضور در تیم‌های نساجی قائم شهر و سایپای شمال در پست‌های فنی رزومه اسماعیلی به شمار می‌رود.

با حضور کریم بهرامی در صبا به نظر می‌رسد فضا برای حضور بازیکنان بومی در این تیم در لیگ یک فراهم شود در حالی که صبا برای حضور در این مسابقات فرصتی ندارد و باید روز دوشنبه هفته آینده اولین مسابقه خود را برابر آلومینیوم اراک در خارج از خانه برگزار کند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار