عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر کشورگفت:جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از توان بالایی برخوردار است
کد خبر: ۴۷۱۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ 02 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، مراسم تجلیل از بازنشستگان هلال احمر استان کرمانشاه با حضور ، امیر فریدون نوری عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر کشور، مدیرعامل جمعیت استان  ، اعضای هیأت مدیره ، مسئول کانون بازنشستگان جمعیت هلال احمر استان، جمعی از پرسنل هلال احمر استان،و خانواده های آنان در سالن اجتماعات جمعیت هلااحمر کرمانشاه برگزار شد.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ضمن گرامیداشت  دهه کرامت  هدف از این گردهمایی را  تجلیل از  بازنشستگان وخانواده محترم ایشان  عنوان کرد 

وی با اشاره به فعالیت های جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: از جمله این فعالیت ها  می توان حضور  به موقع نجاتگران و اعضا  در امداد رسانی به آسیب دیدگان در جاده و کوهستان و..... نام برد و  علاوه بر آن در تمامی فصول سال خصوصا  ایام نوروز و تابستان ،  اعیاد  و اربعین و...هم پای دیگر نیروهای خدمات رسان در طر ح ها شرکت فعال دارند.

محمد رضا  امیریان  در ادامه سخنانش افزود: در حال حاضر  چندین پروژه  فعال در استان داریم که از سفر ریاست جمهوری بودجه مورد نیاز  آنها اختصاص داده شده  است که انبار امدادی ثلاث باباجانی  و تعمیرات پایگاه های سطح استان از جمله مهمترین آنهاست . 

وی در ادمه از پی گیری۱۲پروژه با مشارکت بخش خصوصی خبر دادوافزود: ۹ پایگاه ثابت داشته ایم که امسال به ۱۵ پایگاه ثابت ارتقاء داده شده است .

عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر کشورگفت: جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه را دارای توان خوبی دانست. 

امیر فریدون نوری، در این مراسم ابراز داشت: کسانی که در وادی امداد ونجات به دیگران قدم می گذارند علی رغم همه مشکلات کاری ذخیره و توشه خوبی برای آخرت ذخیره می کنند.
عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به هنر مدیریت رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی گفت: هنر رهبری این است که همه نیروها حتی با ضدیتها در تفکر و...در رسیدن به هدف هماهنگ باشند.

وی افزود: هم اکنون در اطراف کشور آتش است و فراریان موصل و داعشی ها بالغ بر ۱۲هزار نفر در دیاله عراق هم مرز ما حضور دارند و در اطراف  کشور ما شعله ور است اما به خاطر مدیریت رهبر عظیم الشان انقلاب است که از هر جایی ندایی و صدایی بلند می شود با مدیریت رهبری کنترل می شود.

عبدالحسین مساحی، مسئول کانون بازنشستگان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه نیز بازنشستگان را سرمایه های هلال احمر و پیشکسوتان این جمعیت دانست و افزود: یک تیم امداد ونجات و پشتیبانی جمعیت هلال احمر استان از بازنشستگان این جمعیت اعم از خواهر و برادر تشکیل شده است وهر گاه اتفاقی در کشور رخ دهد از حضور و خدمات آنان استفاده می شود.

لازم به ذکر است، در پایان مراسم از ۱۰ نفر از بازنشستگان سالهای ۹۴و۹۵ جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار