برنده مدال نقره المپیاد جهانی ریاضی در گفتگو با تابناک البرز:
طاها میران زاده یکی از برندگان مدال المپیاد جهانی در رشته ریاضی 2017 برزیل است که همت، تلاش و اعتماد به نفس را مهمترین عوامل در موفقیتش اعلام کرده است.
کد خبر: ۴۶۹۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸ 31 July 2017

به گزارش تابناک البرز، میران زاده دانش آموز پایه چهارم مرکز استعدادهای درخشان شهید سلطانی آموزش و پرورش ناحیه 3کرج است که گفتگویی را با خبرنگار تابناک البرز انجام داده است.

وی معتقد است که برای رسیدن به موفقیت نیازمند تلاش و کوشش و اعتماد به نفس است.

این مدال آور المپیاد جهانی افزود: المپیاد را از سال 93 شروع کردم و در سال 95 بعد از گذراندن آزمونهای مرحله اول و دوم به المپیاد کشوری راه یافتم و مدال طلای کشوری را کسب کردم و برای المپیاد جهانی آماده شدم و در نهایت برای مسابقات المپیاد جهانی با تیم المپیاد ریاضی کشوری عازم برزیل شدیم.

میران زاده تأکید کرد: المپیاد علمی دانش آموزی همه ساله در سه مرحله با شرکت دانش آموزان مستعد و علاقمند همه استانهای کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه حمایت های بی دریغ والدین و تلاش و ممارست بی وقفه از سال اول دبیرستان توانست عاملی برای کسب موفقیت باشد، تأکید کرد: با توجه به زحماتی که در این مسیر کشیده بودم امید زیادی برای کسب مدال در این المپیاد داشتم که خدا را شکر میسر شد.

وی که دوست دارد در رشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف ادامه تحصیل دهد، خاطرنشان کرد: به طور متوسط روزانه بیش از 10 ساعت درس می خواندم و در کنار آن به امورات شخصی وعبادی خودم نیز می رسیدم، من در طی دو سال گذشته، با چشم پوشی از اوقات فراغت، بیشتر وقتم را صرف مطالعه و تمرین می کردم، از حل تمرین ها و مسئله های ریاضی مرتبط با المپیاد گرفته تا مطالعه مطالب سایت های مرتبط اینترنتی و تبادل اطلاعات با دوستانم.
این مدال اور المپیاد جهانی افزود: المپیادهای جهانی معمولا از المپیادهای کشوری شاید کمی سخت تر باشد و در مورد دانش آموزان کشورهای دیگر تعداد اندکی از آنها از ما بهتر بودند کما اینکه ما می توانستیم خیلی بهتر از این هم باشیم
.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار