کد خبر: ۴۶۹۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 31 July 2017
مجید ناصری نژاد روز گذشته در جلسه شورای برنامه ریزی استان با انتقاد از برگزاری دیر هنگام جلسات برنامه ریزی استان در خصوص مشکلات خوزستان اظهار کرد: وضعیت برق استان در شرایط حادی است. گرمای شدید خوزستان بی سابقه است و مردم به سختی این وضعیت را تحمل می کنند. این جلسات باید پیش از این وقایع برگزار می شد تا از وضعیت بغرنج قطعی برق و مشکلات شبکه برق استان جلوگیری می شد.

وی افزود: اگرچه همکاران توزیع برق استان پیگیری و تلاش زیادی داشته اند ولی این تلاش ها همه مشکلات را رفع نکرده است چون با مجموعه امکانات موجود خوزستان نمی توان وضعیت برق استان را بهبود بخشید.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز نگرانی از اجرایی نشدن مصوبات دولت گفت: مشکل ما حوزه اجرایی است. در سال های گذشته و دولت های قبل مصوبات زیادی برای استان تصویب شد ولی عملیاتی و اجرایی نشد. مصوبه آب هم همین گونه است و تنها قرارگاه خاتم الانبیا دارد با دیون کار می کند و بودجه ای نگرفته است. بحث تخصیص آب طرح 550 هزار هم هنوز مشخص نشده است. به واقع نگران اجرایی نشدن مصوبات دولت در استان هستیم لذا باید در سطح کشور موضوع را پیگیری و به روز دنبال کنیم.

وی یادآور شد: رفع کنونی مشکل ریزگردها به معنای حل آن از سوی دولت نیست و دوباره در زمان وزش بادها از سوی کانون های گرد و غبار دوباره شاهد بروز این پدیده خواهیم بود. هفت شهر عشق را عطار گشت، ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم. تعلل در اجرای مصوبات هیچ توجیهی ندارد و اگر منتظر طی مراحل باشیم، مطمئنا تحمل اوضاع برای مردم دشوار خواهد بود. 

ناصری نژاد عنوان کرد: ما در آب و برق به بن بست رسیده ایم و اگر وضع این گونه باشد، چیزی در استان نمی ماند. نباید قصور دولت را در استان توجیه کرد. دولت در حق استان اجحاف کرده و باید تایید کنید که دولت در استان دست به کار اجرای مصوبات نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار