کد خبر: ۴۶۸۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ 29 July 2017
غلامرضا شرفی گفت: آمریکا هیچ تاریخ قابل اعتمادی از سوابق خودش در اذهان دیگر ملل به روشنی ثبت نکرده است و هرکس از تاریخ روابط آمریکا با دیگر کشورها در طول تاریخ چهارصد ساله پیدایش آمریکا در ذهن دارد همه از خیانت و سهم خواهی سراغ دارد.

غلامرضا شرفی در گفتگو با خبرنگار رهیاب با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا موسوم به مادر تحریم‌ها، اظهار داشت: موضوع تعامل با آمریکا پیرو هر موضوعی که احتیاج به توافق چند طرفه داشته باشد به هیچ وجه قابل اعتماد و استناد و اتکا نیست. 

وی با بیان اینکه آمریکا کشوری است که هیچ آبرویی برای مردم خودش باقی نگذاشته است، افزود: آمریکا هیچ تاریخ قابل اعتمادی از سوابق خودش در اذهان دیگر ملل به روشنی ثبت نکرده است و هرکس از تاریخ روابط آمریکا با دیگر کشورها در طول تاریخ چهارصد ساله پیدایش آمریکا در ذهن دارد همه از خیانت و سهم خواهی سراغ دارد. 

نماینده مردم ابادان در مجلس، گفت: مسئولین ماهم به این موضوع واقف هستند که آمریکا هیچ خوی قابل اعتمادی ندارد ، کشور سرمایه داری که خشت خشت آن در خون ودر پایمال کردن حقوق حقه دیگر مردم بنا گذاشته است  بیش از این از آن کشور انتظار نمی‌رود.

شرفی با بیان اینکه موضوع تحریم‌های آمریکا رفتار نابخردانه و خارج از حقوق بین المللی است، بیان داشت: احساس بنده این است که این اقدام آمریکا بیشتر در حد جنجال و برای سرپوش گذاشتن روی شکست‌هایی است که در سوریه، عراق و یمن متحمل شده اند  و به قول معروف شیر را چون سوزانده تبدیل به ماست کرده است. 

وی گفت: آمریکا چون تو دهنی خورده و دچار واگرایی شده است به‌دنبال یک جنجال سیاسی است که فی‌الحال باید ما منتظر بمانیم و دیگر رفتارهای آمریکا را مورد ارزیابی قرار بدهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار