معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان اینکه تاکنون بیش از 300 اثر در زمینه صلح و دوستی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، اعلام کرد فراخوان عکس تا 15 تیرماه تمدید شده است.
کد خبر: ۴۶۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲ 13 June 2015
به گزارش تابناک یزد، "حامد صدیقی" با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری و توسعه و ترویج فرهنگ صلح و دوستی در عرصه‌ها و بخش‌های گوناگون و در راستای تلاش برای فعال كردن هنرمندان استان در حوزه‌های بشر دوستانه جشنواره و نمایشگاه عکس استانی "صلح و دوستی" برگزار می‌شود.

وي افزود: این جشنواره با موضوع صلح ودوستی، تصاویری از زندگی توام با دوستی و آرامش و صلح در کنار دغدغه‎ها و درگیری‌های انسان‌ها برگزار می‌شود.

به گفته صدیقی، شرکت در این مسابقه برای همه علاقمندان آزاد است و هر عکاس می‌تواند حداکثر با پنج عکس در این مسابقه شرکت كند و آثار راه‌ یافته به بخش مسابقه به صورت نمایشگاهی ارائه خواهد شد.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان در پايان نيز خاطرنشان كرد: داوری عکس‌ها بر عهده فرهاد سلیمانی، محمد خدادادی مترجم زاده و سپیده رزمجو خواهد بود و علاقمندان مي‏‏توانند براي ثبت نام و ارسال آثار از طریق سایت http://yazdjavan.ir اقدام كنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار