دبیر نهمین جشنواره پویانمایی رضوی:
دبیر نهمین جشنواره پویانمایی رضوی با اشاره به حمایت از آثار برتر این جشنواره، گفت: برگزیده‎های جشنواره پویانمایی رضوی در استان گلستان معرفی شدند.
کد خبر: ۴۶۸۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸ 27 July 2017
دبیر نهمین جشنواره پویانمایی رضوی با اشاره به حمایت از آثار برتر این جشنواره، گفت: برگزیده‎های جشنواره پویانمایی رضوی در استان گلستان معرفی شدند.

حجت الاسلام علی‎اصغر فضیلت در آئین اختتامیه نهمین جشنواره پویانمایی رضوی که در تالار فخر الدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار داشت: در جشنواره پویانمایی رضوی پایانی وجود ندارد و پایان هر جشنواره آغازی برای جشنواره دیگر است.

وی تصریح کرد: از فردای پایان روز اختتامیه جشنواره پویانمایی رضوی اقدامات برای برگزاری جشنواره بعدی آغاز می‎شود.

دبیر نهمین جشنواره پویانمایی رضوی ادامه داد: جشنواره پویانمایی رضوی، سخت‎ترین فنی‎ترین و پرهیزینه‎ترین بخش جشنواره بین المللی رضوی است که سهم استان گلستان شده است.

فضیلت یادآور شد: به علت این شاخصه‎ها در همه طول سال باید به موضوع جشنواره پرداخته شود و آن را رصد کنیم و تاثیر آثار ساخته شده برگرفته از سیره اهل بیت به ویژه سیره حضرت رضا(ع) است که در این جشنواره به شکل خاص دیده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: برگزاری این جشنواره نیاز به بسترسازی، پیگیری اداری، هماهنگی بین ٣٠ استان کشور با همه انجمن‎های سراسری کشور دارد. از میزان آثار رسیده به این جشنواره ٢٤ اثر برای گلستانی‎ها بود اما به هر حال با توجه به تخصصی بودن موضوع جشنواره پویانمایی جای کار زیادی دارد و نیاز است که برای این افراد دوره آموزشی برگزار کنیم.

وی در خاتمه یادآور شد: با توجه به اینکه این جشنواره هزینه‎ زیادی دارد میزان آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره کم بوده و آثار رسیده به این جشنواره با آثار جشنواره‎های عمومی پیامک، شعر و حتی فیلم کوتاه قابل قیاس نیست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار