امام جمعه شهر داران:
تابناک: امام جمعه شهر داران میزان تخصیص آب به شهرستان فریدن را برای تامین آب مصرفی مردم ناکافی دانست.
کد خبر: ۴۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴ 12 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام اسماعیل سیاوشی در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته شهرداران ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، به روایتی از پیامبر اکرم (ص) اشاره و اظهار کرد: ماه مبارک رمضان سراسر رحمت، مغفرت و بخشش هم برای خود و هم گذشتگان است.

وی طبق روایات بیان‌شده خواب روزه‌دار در این ماه راه عبادت دانست و افزود: ماه‌های رجب و شعبان را باید قدر بدانیم چراکه راهی برای رسیدن به میهمانی خدا است.

امام‌جمعه داران در ادامه مسجد رامکانی برای آرامش عنوان کرد و گفت: در مساجد باید آرامش وجود داشته باشد و فقط صدای اذان و اعلام برنامه‌های مرتبط از مساجد خارج شود.

سیاوشی ضمن انتقاد و ابراز ناخرسندی از روزه‌خواری برخی افراد درملأعام، تأکید کرد: روزه‌خواری در ماه مبارک رمضان درملأعام جرم است و در صورت رؤیت چنین عملی باید اخطار داده شود که البته قبل از آن برنامه‌ها ریزی‌های مرتبط صورت گیرد.

خطیب جمعه این شهر با اشاره به هفته جهاد کشاورزی، مطرح کرد: شهرستان مایکی از مناطقی است که در بخش کشاورزی بسیار حائز اهمیت است ولی مقدار آبی که به این منطقه وارد می‌شود تنها 400 میلیون مترمکعب در سال است و اگر میزان آب باران هم در نظر گرفته شود این مقدار به 800 میلیون مترمکعب در سال می‌رسد این در حالی است که تراز مصرف 300 میلیون مترمکعب است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار