کد خبر: ۴۶۳۹۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۲ 22 July 2017
رئیس جمعیت هلال احمر دزفول گفت: به منظور تسریع در عملیات جستجو برای یافتن سه گردشگر مفقود شده در منطقه چال کندی دزفول ، عملیات رصد محل حادثه به وسیله سه فروند پهباد در حال انجام است.

19 گردشگر که روز پنجشنبه از اهواز به دزفول سفر کرده بودند هنگام شنا در منطقه چال کندی دزفول دچار حادثه شده و 2 نفر از آنها غرق شدند.

از این گروه ، تعداد 14 نفر نجات یافته و جستجو برای نجات سه نفر دیگر ادامه دارد.

عظیم رضای مرساق عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود:این پهبادها با هماهنگی هلال احمر و سایر دستگاه های متولی امداد و نجات از سوی اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران در دزفول در منطقه چال کندی محل حادثه در حال جستجو هستند.

وی افزود:سومین سورتی پرواز بالگرد هلال احمر استان خوزستان نیز دقایقی پیش به سمت منطقه کول خرسان و چال کندی به پرواز در آمده و گروه امداد و نجات در حال جستجو برای یافتن سه گردشگر هستند.

رضای مرساق گفت: جستجو به سمت منطقه ای در کول خرسان و چال کندی متمرکز شده که یکی از چهار گردشگر مفقود شده که صبح امروز به دزفول منتقل شده مدعی است سه نفر دیگر را آنجا مشاهده کرده است.

رضا کافی فر نماینده اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران در دزفول نیز به ایرنا گفت: سه فروند پهباد جستجوگر این اتحادیه از اهواز و دزفول با انجام پرواز بر فراز محل حادثه در چال کندی در حال رصد منطقه و یافتن محل سه گردشگر می باشند.

گفته می شود 150 امدادگر از آتش نشانی ، شهرداری ، هلال احمر ، گروه های مردمی در حال جستجو برای یافتن سه گردشگر مفقود شده می باشند.
منبع: ايرنا
برچسب ها: چال کندی ، دزفول
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار