مدیر‌عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با بیان اینکه میزان مصرف برق مشترکان استان در بخش‌های مختلف در فصل گرما افزایش 10 درصدی را نشان می‌دهد، گفت: این روزها مصرف برق به اوج خود رسیده است.
کد خبر: ۴۶۲۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ 18 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،علی‌مراد مرادی‌مجد  با بیان اینکه میزان مصرف برق مشترکان استان در بخش‌های مختلف در فصل گرما افزایش 10 درصدی را نشان می‌دهد، اظهار داشت: مصرف برق کشور نسبت به سال گذشته چهار درصد افزایش یافته است.

مدیر‌عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: مشترکان در روزهای گرم سال با مدیریت صحیح مصرف از قطعی برق جلوگیری کنند، چرا که این روزها مصرف برق به اوج خود رسیده و برق تولیدی تاکنون جوابگوی نیاز مصرف بوده است.

وی با بیان اینکه نیروگاه‌ها کشور قادر به تامین تا سقف مصرف 54 هزار مگاوات برق است، تصریح کرد: مصرف زیاد برق این روزها نیروگاه‌ها را تحت فشار گذاشته و ممکن است با قطعی برق مواجه شویم.

مرادی‌مجد همکاری مشترکان در مدیریت 10 درصد از مصرف انرژی را در ساعات پیک خواستار شد و گفت: با کاهش مصرف در ساعات اوج مصرف انرژی(12 الی 16 و 20 الی 23) می توان در مدیریت مصرف انرژی گام‌های موثری برداشت.

وی بیشترین میزان مصرف را به ترتیب مصارف اداری، خانگی، صنایع و کشاورزی دانست و تصریح کرد: مشترکان اگر الگوی مصرف برق را رعایت کرده و میزان مصرف را کاهش دهند، مشوق‌هایی برای آن‌ها مدنظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار