فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه گفت:حجاب سلاح برنده و محکم در دست مسلمانان است که دشمنان از طریق تاختن به حجاب به ویژه چادر بانوان مسلمان ما به دنبال خلع سلاح مسلمانان هستند.
کد خبر: ۴۵۸۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹ 12 July 2017
سرهنگ  پاسدار جهانگیر کریمی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود: در سال ۱۳۱۴ با روی کار آمدن رضا خان قلدر، استکبار جهانی در کشورهای اسلامی بویژه در خاورمیانه به دنبال تغییر سبک زندگی برآمدند و با وجود رضا خان این اتفاق در ایران در حال رخ دادن بود که با مقاومت مردم مسلمان و علما و مرجعیت دینی، مقاومت سرسختانه ای علیه کشف حجاب شد.

وی خاطر نشان کرد: به دنبال کشف حجاب در سال ۱۳۱۴، در مسجد گوهرشاد مشهد مقدس، تجمع اعتراض آمیزی صورت گرفت که منجر به شهادت و مجروحیت ۲۰۰۰ و دستگیر شدن ۱۵۰۰ نفر شد و لذا از ۱۷ تا ۲۳ تیر هفته حجاب و عفاف نامگذاری شده است.

کریمی تصریح کرد:دشمن برای خلع سلاح مسلمانان به دنبال اشاعه فرهنگ غربی و ابتذال در ایران اسلامی بود و به‌عنوان نمونه جاسوس کهنه کار انگلیسی گفته بود اگر بتوانیم حجاب و چادر را از سر دختران مسلمان برداریم گام بسیار بزرگی برای خلع سلاح مسلمانان برداشتیم و تاختن به حجاب به ویژه چادر راه خلع سلاح مسلمانان است.

وی تأکید کرد: ان شاءالله هر یک از بسیجیان، سفیر فرهنگی حجاب و عفاف باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار