معاون استاندار سمنان:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان گفت: دفاتر پیشخوان خدمات دولت باید روزبه‌روز قوی‌تر شوند و خدمات بیشتری به مردم ارائه دهند.
کد خبر: ۴۵۷۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 11 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، آقامحمد همتیان پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان سمنان که در سالن معراج استانداری سمنان برگزار شد، افزود: با توجه به خدماتی که دفاتر پیشخوان خدمات دولت به مردم ارائه می‌دهند، باید روزبه‌روز این مراکز قوی‌تر شوند و مشکلاتی که این مراکز دارند، رفع شود.

وی تصریح کرد: ادارات دولتی، خدماتی را که می‌توانند برون‌سپاری کنند، احصا کنند و انجام این خدمات را به دفاتر پیشخوان خدمات دولت بسپارند.

رئیس کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان سمنان اظهار کرد: اگر نارضایتی‌هایی از دفاتر پیشخوان خدمت وجود دارد، باید با بازدید میدانی بررسی و تصمیمات لازم برای رفع این مشکلات توسط این کارگروه گرفته شود.

وی تأکید کرد: نباید ادارات دولتی مراکزی در درون خود فعال کنند که خدمات دفتر پیشخوان را انجام دهند؛ این مراکز باید در بیرون از ادارات ارائه شود و مراکز پیشخوان به فعالیت خود ادامه دهند تا آسیبی به خدمات‌رسانی به مردم وارد نشود.

همتیان در هشتاد و هفتمین جلسه این کارگروه افزود: نظارت بر دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بازرسی‌ها باید با هماهنگی اعضای همین صنف انجام شود و مراکزی که رضایت مردم را جلب نمی‌کنند، به آن‌ها اخطار داده شود.

وی بیان کرد: دفاتر پیشخوان خدمات در روستاها فعال شوند تا این قشر از جامعه هم بتوانند خدمات لازم را سریع‌تر و باکیفیت مناسب دریافت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان از تمدید پروانه 20 دفتر پیشخوان خدمات دولت در این استان خبر داد و افزود: رضایت‌مندی مردم از این دفاتر ملاک است و اگر مردم از دفتری ناراضی باشند، باید در مرحله اول اخطار داده و سپس جلوی فعالیت این مرکز گرفته شود.

همتیان بیان کرد: اگر تخلفاتی در دفاتر پیشخوان خدمات دولت اتفاق می‌افتد، نباید بگذاریم نهادینه شود و با برگزاری جلسه‌هایی و با هماهنگی‌های لازم جلوی بروز این مشکلات را بگیریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان در پایان گفت: در تلاش هستیم تا هم مشکلات دفاتر پیشخوان خدمات دولت را کم و هم رضایت مردم از این دفاتر را به نحو احسن جلب کنیم.

در این جلسه، نظرات برخی دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان سمنان که دارای مشکلاتی بودند، بررسی و تصمیمات لازم برای آن‌ها گرفته شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار