مدیر کل حفاظت محیط زیست البرز خبر داد:
متأسفانه فاضلاب صنعتی نیز موقعیت بسیار نامناسب‌تری را نسبت به فاضلاب‌های خانگی دارند که لازم است تدابیر لازم برای ساماندهی این مهم اندیشیده شود.
کد خبر: ۴۵۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۳ 10 June 2015
نشست هم‌اندیشی قضات و کارگزاران محیط زیست استان البرز در حالی برگزار گردید که طی آن حسین محمدی مدیر کل حفاظت محیط زیست البرز اطلاعات و اخبار نگران کننده‌ای را در این نشست مطرح کرد.
وی در بخشی از اظهارات خود اعلام کرد که استان البرز دارای واحدهای صنعتی و تولیدی بسیاری است که لازم است فعالیت تمامی این واحدها به صورت دقیق و اصولی بررسی شده و تمامی واحدها شناسنامه داشته باشند.
مدیر کل حفاظت محیط زیست االبرز گفت: باید تمامی این واحدها شناسنامه‌دار شوند تا بتوانیم فعالیت این واحدها را به صورت مستمر و دقیق مورد بررسی قرار دهیم.
وی در بخشی از سخنان خود به یک مشکل حاد زیست محیطی اشاره کرد و با اشاره به به ورود فاضلاب خانگی به محیط زیست اظهار داشت: متأسفانه این فاضلاب‌های خانگی با ورود به محیط زیست، این مهم را به مخاطره می‌اندازد. در این راستا کشاورزان نیز بدون اطلاع و برخی با سوءاستفاده عمده محصولات خود را از این طریق آبیاری می‌کنند.
این مسئول تصریح کرد: متأسفانه فاضلاب صنعتی نیز موقعیت بسیار نامناسب‌تری را نسبت به فاضلاب‌های خانگی دارند که لازم است تدابیر لازم برای ساماندهی این مهم اندیشیده شود.
محمدی یکی از مهم‌ترین مسائلی که امروزه استان البرز را نیز تهدید می‌کند را میزان آلایندگی‌های هوا عنوان کرد و گفت: آلودگی هوا در استان البرز به دلیل میزان بالای آینده‌ها باغات، و فضاهای سبز این استان را تهدید کرده و به مخاطره انداخته است.
مدیرکل محیط زیست استان البرز خاطرنشان کرد: براساس آمار و برآوردهای انجام شده کمتر از 100 واحد به سیستم فیلتراسیون و کمتر از 10 واحد به سیستم پایش آنلاین لحظه‌ای مجهز هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار