کد خبر: ۴۵۵۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 08 July 2017
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی از تعیین ردیف اعتباری توسط بانک مرکزی برای موسسات مالی مشکل‌دار به منظور پرداخت سپرده‌های مردم خبر داد.

عباس پاپی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، با اشاره به مشکلات به وجودآمده برای مردم در بحث موسسات مالی، اظهار کرد: در جلسه‌ای که با رییس‌کل بانک مرکزی برگزار کردیم، قرار شد تا ردیف اعتباری برای حمایت از این موسسات مالی توسط بانک مرکزی تعیین شود.

وی افزود: با در نظر گرفتن ردیف اعتباری توسط بانک مرکزی برای موسسات مالی، این موسسات می‌توانند از طریق ردیف اعتباری در نظر گرفته‌شده به تعهدات خود عمل کنند و پول‌هایی را که از مردم دریافت کرده‌اند، بازگردانند.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روند این کار از سوی بانک مرکزی آغاز شده تا ردیف اعتباری برای حل مشکلات به وجود آمده در بحث موسسات مالی در نظر گرفته شود، اما بُعد زمانی کار که چه مدت طول می‌کشد تا این ردیف اعتباری در نظر گرفته شود، مشخص نیست.

پاپی‌زاده خاطرنشان کرد: در صورتی که این ردیف اعتباری از سوی بانک مرکزی برای موسسات مالی در نظر گرفته شود، مشکلات به وجودآمده در بحث موسسه آرمان حل می‌شود و مردم می‌توانند سپرده‌های خود را دریافت کنند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار