استاندار ایلام در نامه ای به فرمانداران شهرستان های دهلران، مهران، دره شهر، آبدانان و بدره تغییر ساعت کاری ادارات این شهرستان ها را به آنان ابلاغ کرد.
کد خبر: ۴۵۳۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 05 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ محمدرضا مروارید؛ استاندار ایلام در نامه ای به فرمانداران شهرستان های دهلران، مهران، دره شهر، آبدانان و بدره تغییر ساعت کاری ادارات این شهرستان ها را به آنان ابلاغ کرد.

متن کامل نامه استاندار ایلام به فرمانداران این 5 شهرستان:

جناب آقای موسوی فرماندار محترم شهرستان دهلران
جناب آقای ناصری فرماندار محترم شهرستان مهران
جناب آقای شفیع زاده فرماندار محترم شهرستان دره شهر
جناب آقای عسگری فرماندار محترم شهرستان آبدانان
جناب آقای مرادحاصلی فرماندار محترم شهرستان بدره

سلام علیکم
در راستای اجرای مصوبه اخیر هیات محترم وزیران (مورخ 7 تیماه 96)با موضوع تفویض اختیار تغییر ساعات کار دستگاه های اجرایی به برخی از استانداران با هدف مدیریت مصرف برق در تابستان و به منظور کاهش مصرف انرژی در ساعات اوج مصرف و جلوگیری از ایجاد محدودیت در تامین برق منازل مسکونی، مراکز تجاری، صنفی و تولیدی بدینوسیله ساعات کار ادارات شهرستان های گرمسیری استان تا اطلاع ثانوی به شرح ذیل اعلام می گردد:

1- ساعات کار ادارات شهرستان های گرمسیری شامل: دهلران، مهران، دره شهر، آبدانان و بدره از ساعت 6 و نیم صبح الی 13 و نیم بعدازظهر می باشد.
2- ساعات کار بخش های درمانی(بیمارستان ها و مراکز درمانی و امدادرسان) تغییر نخواهد کرد.

3- به منظور رفاه حال شهروندان، کلیه ادارات ارائه دهنده خدمات عمومی مؤظفند بر اساس روال قبلی نسبت به ارائه خدمات به شهروندان اقدام نمایند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار