نمایشگاهی با عنوان اعتیاد، مرگ خاموش در شهرستان نوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۳۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴ 04 July 2017
 خبرگزاری صدا وسیما،  رئیس اداره بهزیستی شهرستان نوشهر در حاشیه این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگاران، گسترش معضل اعتیاد را در جامعه یک زنگ خطر عنوان کرد و گفت: امروز معضل اعتیاد از مسائل اجتماعی مهم در ایران است که بسیاری از افراد و خانواده‌ها را درگیر خود کرده که ما باید سعی در پیشگیری از آن داشته باشیم.
 
وی با بیان اینکه ایران به دلیل موقعیت جغرافیایی در واقع ترمینال توزیع مواد مخدر در دنیا محسوب می‌شود، افزود: سازمان بهزیستی به سبب این موضوع نیازمند حمایت دستگاه‌های مختلف در پیشگیری از این بلای خانمان‌سوز هست.
 
جواد بسطامی بیان کرد: این نمایشگاه در هفته مبارزه با مواد مخدر  به مدت سه روز در خیابان سلامت شهرستان نوشهر با همکاری فرمانداری، شهرداری، نیروی انتظامی، اعضاء کمیته فرهنگی مبارزه با موادمخدر، گروه همیاران سلامت‌روان شریعت پاک، مهدکودک‌ها، مراکز اقامتی میان‌مدت و NGOهای نوشهر برگزار شد.
 
وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ،آگاهی‌بخشی، ترویج و فرهنگسازی آحاد مردم به‌ ویژه جوانان و نوجوانان با عوارض و آسیب‌های مواد مخدر به عنوان یک معضل اجتماعی است که سر منشاء بسیاری از آسیب‌ها  می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار