پناهنده گفت: این اقدام به منظور عدم توقف و جلوگیری از اتلاف وقت مسافران صورت گرفته و تا پایان تیر ماه تمام پاسگاه‌های پلیس راه استان همدان به سامانه «سپهتن» مجهز خواهند شد.
کد خبر: ۴۵۲۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۱ 04 July 2017
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: تمام پاسگاه‌های پلیس راه استان همدان تا پایان تیرماه به سامانه پیمایش هوشمند تردد ناوگان «سپهتن» مجهز خواهند شد.

به گزارش مهر، مصطفی پناهنده در کارگروه استانی تبیین ضوابط و ارتقاء خدمات حمل و نقل مسافر  عنوان کرد: تغییر نرخ بلیت اتوبوس عاملی برای ایجاد انگیزه در ارتقاء خدمات کیفی سفر و کاهش قیمت بلیت عاملی برای جذب مسافر بیشتر با وسایل نقلیه عمومی است.

پناهنده اظهار داشت: این کارگروه با هدف ارتقاء خدمات مسافربری هر ماه در شهرستان ها تشکیل و هر سه ماه یکبار برای جمع بندی و بررسی موارد مطروحه در استان تشکیل خواهد شد.

وی با اشاره به کاهش ۱۶ درصدی آمار سفر و مسافر  در سه ماهه اول سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ و حدود ۱۸ درصدی سه ماهه اول سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ گفت: برای حفظ شرایط موجود و افزایش خدمات سفر با ناوگان عمومی باید تمام توان خود را به کار بندیم.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان بیان کرد: ضوابط جدید تاسیس و بهره‌برداری شرکت‌های مسافربری، فضایی جدید برای ورود سرمایه‌گذاران و جلب رضایت مسافران فراهم کرده است،

وی عنوان کرد: علاوه بر آن یکی از اقدامات قابل توجه برند سازی شرکتهاست و با این اقدام شرکت های حمل و نقل تنها تحت عنوان برند تعریف شده و در قالب خط سیرهای مشخص و تابعیت شرایط و ضوابط شرکت مادر نسبت به ارائه خدمات اقدام می کنند.

وی به نصب سامانه «سپهتن» اشاره کرد و افزود: این سامانه از طریق دستگاه نصب شده داخل اتوبوس و ارتباط با سیستم پلیس راه  اطلاعات ساعت حرکت، سرعت و سایر شرایط ناوگان اتوبوسی و راننده را بدون نیاز به توقف برای پلیس ارسال می کند.

پناهنده گفت: این اقدام به منظور عدم توقف و جلوگیری از اتلاف وقت مسافران صورت گرفته و تا پایان تیر ماه تمام پاسگاه‌های پلیس راه استان همدان به سامانه «سپهتن» مجهز خواهند شد.

وی با اشاره به کسب رتبه برتر کشوری در بهترین خدمات به مسافرین در ایام نوروز ۹۶ گفت: استان همدان همواره در خدمات رسانی به مسافرین در هر شرایط پیشرو بوده و امیدواریم در سفرهای تابستانی نیز شاهد خدمات رسانی مطلوب به مسافرین باشیم.

معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان همچنین بر ساماندهی حمل توشه همراه و غیرهمراه مسافر، بغل نویسی وسایل نقلیه عمومی مسافربری، شناسایی، بررسی توزیع سفر، استفاده از لباس فرم، نصب اتیکت و راه اندازی سیستم پیجینگ و سایر خدمات به روز که درراستای جلب رضایت مردم و مسافران در این طرح قابل اجراست تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار