کد خبر: ۴۵۲۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶ 03 July 2017
بازدید میهمانان کنفرانس بین‌المللی مقابله با گرد و غبار از کانون‌های ریزگرد خوزستان

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان از بازدید میهمانان کنفرانس بین‌المللی مقابله با گرد و غبار از کانون‌های ریزگرد خوزستان در روز سه‌شنبه خبر داد.

احمدرضا لاهیجان‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به کنفرانس بین‌المللی مقابله با گرد و غبار که امروز (12 تیرماه) در تهران برگزار شد، اظهار کرد:‌ پیشنهاد برگزاری این کنفرانس از سوی کشور ایران بود که پس از موافقت سازمان ملل، ایران به عنوان میزبان این نشست که برای نخستین بار با موضوع گرد و غبار برگزار می‌شود، انتخاب شده است و مهم‌ترین مزیت این کنفرانس مشارکت و همکاری بین‌المللی برای  مقابله با پدیده گرد و غبار است.

وی با بیان این‌که 25 نفر از شرکت‌کنندگان در این کنفرانس فردا برای بررسی وضعیت کانون‌های گرد و غبار به خوزستان سفر می‌کنند، افزود: در میان این شرکت‌کنندگان، نمایندگان کشورهای خارجی و کارشناسان در این بازدید حضور خواهند داشت.

لاهیجان‌زاده خاطرنشان کرد: ‌هیاتی هفت نفره از سازمان ملل به سرپرستی " اریک سولهایم" و نمایندگانی از کشورهای اکوادور، سوریه، ترکیه و امریکا از کانون‌های ریزگرد کشور بازدید می‌کنند که تعدادی از این افراد به اصفهان(کاشان) سفر خواهند کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان تصریح کرد: مهمانان فردا از شهرستان دشت‌آزادگان و طرح مالچ‌پاشی و نهال‌کاری ام‌الدبس و تالاب هورالعظیم بازدید خواهند داشت.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار