ناصر مؤمنیان
آنچه در هشتم شوال رخ داد، یکی از بزرگ‌ترین جنایات وهابیان بود که همواره درصدد تضعیف اسلام هستند.
کد خبر: ۴۵۱۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲ 02 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، تخریب قبور مطهر ائمه بقیع (ع) یکی از بزرگ‌ترین جنایات وهابیت و آل‌سعود در طول تاریخ اسلام است و این جنایت ریشه در تفکرات اعتقادی و سیاسی پلید و غلط وهابیت و آل‌سقوط که پایان آنان نزدیک است، دارد؛ امروز باید با روشنگری و بصیرت این واقعه عظیم را برای آحاد جامعه به‌ویژه نسل جوان و نوجوان روشن ساخت.

جریان تکفیری و ضد دینی وهابیت برای متوقف کردن و به حاشیه بردن اصل اسلام ناب محمدی (ص) و به‌ویژه تشیع انقلابی هر کاری بتواند انجام می‌دهد و تخریب بقیع، یکی از اسناد مظلومیت شیعه در تاریخ است.

وهابیت همواره درصدد آن بوده است تا اسلام انقلابی یعنی همان تشیعی که همواره مورد تأکید اهل‌بیت (ع) بوده و بر وفق سبک و سیره زندگی آنان حرکت کرده است، را نابود کند و شیعه در صف مقدم مبارزه با استکبار و تفکر جاهلی را از بین ببرد.

وهابیت یکی از دست‌مایه‌های استکبار محسوب می‌شود که با توطئه صهیونیسم شکل‌ گرفته و اخیراً با حمایت‌های پنهانی و آشکارای استکبار جهانی درصدد ایجاد رخنه در صفوف مسلمانان است.

این جریان تکفیری و ضد دینی به‌عنوان عاملی بزرگ در دست مخالفان اسلام برای تخریب چهره زیبا، رحمانی و کریمانه اسلام مطرح است و جریان وهابیت از این طریق هر چه سبب انسجام و وحدت جامعه اسلامی می‌شود، را مورد هدف قرار داده است.

وهابیت با تضعیف اعتقادات دینی مسلمانان، ایجاد اختلاف و مخالفت با اعتقادات راسخی که مذاهب اسلامی به آن معتقد هستند، راه را برای نفوذ استکبار باز کرده است و تفکر وهابیت در میان نحله‌ها و مذاهب اسلامی، تفکر خاصی به شمار می‌رود و این جریان ضد دینی عقاید ویژه‌ای دارد که در هیچ‌یک از مذاهب چهارگانه اهل سنت، مذهب امامیه و شیعه وجود ندارد.

از جمله عقاید جریان تکفیری و ضد دینی وهابیت این است که هرگونه بنا در قبور و تعمیر و بازسازی آن را حرام می‌دانند و در تصور این جریان و فرقه ضاله زیارت قبور ائمه بقیع (ع) نیز حرام است و اقدامی به‌عنوان زیارت اهل قبور در اعتقادات این جریان ضد دینی وجود ندارد.

جریان تکفیری و ضد دینی وهابیت هر توجه و عنایت به قبور نظیر زیارت، ساختن بنا و تعمیر و بازسازی را حرام می‌دانند و بر اساس تفکر آن‌ها هر نوع توجهی به‌عنوان زیارت اهل قبور یک نوع بت‌پرستی است.

تخریب و ویرانی قبرستان ائمه بقیع (ع) و حرم مطهر امامان شیعه (ع) تا ابد لکه ننگی است که در تاریخ بر پیشانی وهابیت نقش بسته است و تا قیام قیامت این عمل ننگین از اذهان شیعیان پاک نخواهد شد.

جریان تکفیری و ضد دینی وهابیت چون همواره درصدد آن است تا به اسلام انقلابی همان تشیعی که همواره مورد تأکید اهل‌بیت (ع) بوده است، صدمه و آسیب برساند؛ امروز نیز در قالب‌های مختلف دیگری برای آسیب رساندن به این جریان ارزشی و انقلابی گام برمی‌دارد و اسلام‌زدایی از برنامه‌های ویژه وهابیت محسوب می‌شود و به نام اسلام و مذهب می‌خواهند اسلام و مذهب واقعی را از بین ببرند.

مدعیان تشیع افراطی و یا همان شیعه انگلیسی که ریشه در اعتقادات باطل و ضد دینی وهابیت دارند، به‌گونه‌ای عمل می‌کنند که در ظاهر گویا از اسلام اهل‌بیت (ع) دفاع می‌کنند؛ اما درواقع و در حقیقت در صورتی عمل می‌کنند که خلاف مشی اهل‌بیت (ع) است.

امروز وحدت بیش‌ازپیش جهان اسلام در مقابل دشمنان و جریان‌های انحرافی فکری، تکفیری و ضد دینی به‌ویژه وهابیت، تشیع انگلیسی و لندنی، جریان احمدالحسن یمانی و... لازمه مقابله با این تفکرات باطل است و مقام معظم رهبری نیز فرمودند که «هم در بین اهل سنت، هم در بین شیعه، دست‌هایی در کار است برای اینکه این‌ها را از هم جدا کند؛ همهٔ این دست‌ها را هم اگر جستجو کردید، می‌رسد به مراکز جاسوسی و اطلاعاتی دشمنان اسلام».

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار