مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه‌های شیراز با صدور بیانیه‌ای پیرامون دیدار رمضانیه دانشجویان با امام جمعه شیراز اعلام کرد: مبارزه با ظلم و فساد و رانت خواری و بی عدالتی را متوقف به نهادها و سازمان‌های دولتی و حکومتی نکرده‌ایم و نخواهیم کرد.
کد خبر: ۴۵۰۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳ 01 July 2017
متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
 

این رسالت ماست که انحراف جمهوری اسلامی کنونی از انقلاب را با صدایی رسا به گوش مسندنشینان قدرت و همچنین صاحبان واقعی انقلاب، که همانا مردم هستند، برسانیم.

 

مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه های شیراز بر مبنای رسالت مکتبی خود، سال‌هاست که تعارف و مصلحت اندیشی را کنار گذاشته، خود را از لایه جمهوری اسلامی خارج کرده، از منظر انقلاب اسلامی، انحراف از آرمان ها را به نقد کشیده است.

 

در تمام این سال ها اثبات کردیم در هر شرایطی به رسالت خود عمل می کنیم و مبارزه با ظلم و فساد و رانت خواری و بی عدالتی را متوقف به نهادها و سازمان های دولتی و حکومتی نکرده‌ایم و نخواهیم کرد.

 

این تنگ نظری و سخت گیری را نسبت به مسئولین جمهوری اسلامی ادامه خواهیم داد تا رسم عدم پاسخگویی به مردم را در بین حضرات حکومتی براندازیم.

 

جلسات رمضانی دانشجویان با امام جمعه شیراز، تا به حال آنگونه که باید کارکردی در بهبود وضعیت فعلی نداشته و تاثیری بر معادلات استانی و شهری نگذاشته است.


نوع چینش مدعوین در دیدار با آیت الله ایمانی، خود به روشنی گویای گفتمان جریان عدالتخواه شیراز، مبنی بر تضاد با دو جریان باطل و پوشالی اصلاح طلب و اصولگراست.


مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز از هرگونه مرزبندی با این دو جریانِ منحط و ضد انقلاب و محافظه کار استقبال می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار