مدیرکل بهزیستی استان:
دکتر غفاری-مدیرکل بهزیستی استان به اتفاق فرماندار شهرستان گمیشان ازمراحل پیشرفت پروژه ساختمان اداری بهزیستی ومسکن ۳واحدی معلولین ومددجویان شهرستان و از نزدیک روند ساخت و تجهیز این ساختمان اداری مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
کد خبر: ۴۵۰۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ 01 July 2017
دکتر غفاری مدیرکل بهزیستی استان به اتفاق فرماندار شهرستان گمیشان از مراحل پیشرفت پروژه ساختمان اداری بهزیستی و مسکن ۳ واحدی معلولین و مددجویان شهرستان و از نزدیک روند ساخت و تجهیز این ساختمان اداری مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

مدیرکل بهزیستی گلستان بااشاره به پایان مراحل پیشرفت فیزیکی این ساختمان اداری ۲طبقه گفت:ساختمان اداری بهزیستی شهرستان گمیشان در هفته دولت امسال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

دکترغفاری در این بازدید ساختمان اداری بهزیستی گمیشان را از نیازهای مهم واساسی درراستای خدمات رسانی به جامعه هدف برشمرد وافزود:باافتتاح این ساختمان٬مددجویان شهرستان ازشرایط مناسب تری برای دریافت خدمات برخوردارخواهندبود.

وی خاطرنشان کرد:این ساختمان اداری با ۳۰۰مترزیربنا در دو طبقه٬ ۹اتاق ٬سرویس بهداشتی وآبدارخانه و... در حال احداث می باشد که باتوجه به سرعت پیشرفت فیزیکی وتجهیزامکانات آن ٬انشاا...درهفته دولت پیش رو به بهره برداری خواهدرسید.

در ادامه این مراسم فرماندار گمیشان، مدیر کل بهزیستی استان و رئیس اداره بهزیستی شهرستان از مسکن سه واحدی معلولین و مددجویان این شهرستان که هر کدام در زیر بنای 52 متری در حال ساخت می باشد بازدید کردند.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار