مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان گفت: ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین برق پایدار و جابه‌جایی محل تأمین برق بخش «درب گنبد» شهرستان کوهدشت هزینه شد.
کد خبر: ۴۵۰۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶ 29 June 2017
فریدون خودنیا مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: سالها بود که تامین برق مطمئن وپایدار برای بخش درب گنبد دغدغه فکری برق استان ومسئولین ارشد از جمله استاندار بود.

وی گفت: برق درب گنبد (امام زاده محمد) به دلیل همسایگی با شهرستان سیروان از توابع استان ایلام از شرکت برق استان ایلام تامین می شد و به دلیل بعد مسافت از هر طرف یعنی هم لرستان و هم ایلام مشکلات عدیده ای گریبان گیر مشترکین منطقه شده بود.


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان بیان داشت: اقتضای حکومت اسلامی خدمات رسانی مطلوب و خالصانه به مردم است و ما برای تامین برق بخش درب گنبد و اینکه مردم آن منطقه از برق مطمئن و پایدار بهره ببرند علاوه بر هزینه ۲.۵ میلیارد تومانی، از توان نیروهای اجرایی برق کوهدشت نیز استفاده کردیم که این اقدامات انجام شده برای جابجایی شبکه برق رسانی از استان ایلام به استان لرستان در نوع خود کم نظیر است.

علی بدری مدیر شرکت توزیع برق شهرستان کوهدشت در این خصوص اظهار داشت: پیرو درخواست های مردمی مبنی برضعف ولتاژ منطقه درب گنبدکه بیش از ۲۰۰۰ مشترک داشت و برای جلب حداکثری رضایت مندی مشترکین طی دو سال گذشته مصمم شدیم با اخذ مجوز از شرکت توانیر، بهره برداری و ارائه خدمات در بخش فوق از استان ایلام منفک و از طریق برق لرستان تأمین شود.

وی گفت: خطوط ۲۰ کیلو ولت که برق این بخش را تأمین می کرد دیگر جوابگوی مشترکین و متقاضیان جدید کشاورزی و دستگاه های پمپاژ کنار دست رودخانه سیمره نبود و حتی مشترکین خانگی و تجاری نیز با افت شدید ولتاژ مواجه بودند.

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان کوهدشت ادامه داد: در سال ۹۴ موفق به اخذ مجوز از شرکت توانیر شده و با مساعدت استاندار لرستان مبلغی از محل سرجمع اعتبارات استانی دریافت و پاییز ۹۵ استارت کار زده شد.

بدری با بیان اینکه بخش اعظمی از هزینه های صرف شده برای احداث شبکه و تأمین برق بخش مذکور توسط مدیرعامل برق لرستان از محل اعتبارات داخلی شرکت تخصیص داده شد، تصریح کرد: علیرغم داشتن معارضین فراوان در مسیر احداث شبکه، خوشبختانه کار احداث شبکه به پایان رسید.

وی با اشاره به احداث ۸ کیلومتر خط ۲۰ کیلو ولت دو مداره، حداث ۲۱ کیلومتر خط ۲۰ کیلو ولت تک مداره و احداث ۱۵۰ متر کانال بتونی به همراه کابل کشی گفت: اجرای این پروژه علاوه بر رفع مشکلات مردم زمینه ساز اشتغال زایی در طول مسیر و در بخش درب گنبد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار