رئیس هیأت بدن‌سازی استان سمنان:
رئیس هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام استان سمنان گفت: سمنان میزبان مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی باشگاه‌های ایران شده است.
کد خبر: ۴۴۹۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ 29 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمدرضا ابونوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره برنامه‌های هیأت بدن‌سازی استان سمنان اظهار کرد: ترافیک برنامه‌ها را پس از پایان ماه مبارک رمضان داریم.

وی با اشاره به اینکه ۹ تیرماه نخستین دوره مسابقات مچ‌اندازی بانوان قهرمانی استان سمنان را برگزار می‌کنیم، تصریح کرد: مهدی‌شهر میزبان این رقابت‌هاست.

رئیس هیأت بدن‌سازی استان سمنان با بیان اینکه چهارمین دوره مسابقات مچ‌اندازی آقایان قهرمانی استان سمنان ۱۶ تیرماه در سمنان برگزار خواهد شد، اضافه کرد: این رقابت‌ها جنبه انتخابی تعیین تیم استان برای شرکت در مسابقات کشوری را دارد و هدف ما، نهادینه‌سازی این رشته از شاخه‌های پرورش اندام در استان است.

ابونوری با تأکید بر اینکه استان سمنان میزبان مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی باشگاه‌های کشور است، تصریح کرد: این رقابت‌ها چهارم تا ششم مردادماه به میزبانی استان سمنان و در شهرستان مهدی‌شهر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هدف ما معرفی این رشته در استان سمنان است، اضافه کرد: نگاه ویژه‌ای به استعدادیابی در این رشته داریم تا تیم قوی را راهی مسابقات کشوری کنیم.

رئیس هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام استان سمنان با بیان اینکه برنامه‌های آموزشی هم در فهرست تقویم ورزشی هیأت قرار دارد، اظهار کرد: هدف هیأت، ارتقای دانش مربیان پرورش اندام در استان است.

برچسب ها: بدن سازی ، قهرمانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار