کد خبر: ۴۴۹۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰ 28 June 2017
مدیرکل راه و‌شهرسازی استان خوزستان گفت: آقای وزیر نیز به راه و‌شهرسازی استان عنایت ویژه ای داشت از هماهنگی در ستاد و استان باعث می شود ما با دست خالی بدون اعتبار و در چهارچوب قانون ظرفیت سازی می کنیم. ما بااین دستور و روش نگذاشتیم که کارهای راه روستایی بر زمین بماند.

رحمانی ادامه داد: حدود ۵۷۰هزار متر مربع در روستاها کار شده است و در روستاهای رامهرمز بالای۳۰هزار مترمربع فعالیت راه صورت گرفته است به عبارتی ۱۳۸کیلومتر آسفالت شده است.

رحمانی تصریح کرد: ۴ میلیارد اعتبار داشتیم اما فعالیت های صورت گرفته بالغ بر ۱۹میلیارد تومان هزینه به همراه داشته است که در ادامه راه این مبلغ به ۴۰میلیارد خواهد رسید از استاندار خواهشمندم که این اعتبارات را فراهم کنند، این فعالیت به مانند اقتصاد مقاومتی است از ظرفیت های موجود نهایت استفاده را خواهیم برد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خاطر نشان کرد: از مجمع نمایندگان، اعضای شورای اداری و اعضای شورای اداری رامشیر ضمن تشکر از فرماندار و بخشدار و دهیاران این شهر که در این قضیه دخیل بودند و ثابت کردند که می توانند در اقتصاد مقاومتی مدلی بسازند و به سایر شهرستان های استان ارسال کنیم. اکنون حداقل ۱۱۳۰کیلومتر برای راه های روستایی برنامه ریزی کرده ایم.

وی عنوان کرد: ۱۰ درصد از برنامه ی راه روستایی در رامشیر اجرا شده است. اگر ارتباط خوب و هماهنکی ها همه جانبه باشد، محمدیان در ستاد و و زیر با نگاه باز و شورای هماهنگی تلاش های همه جانبه صورت بگیرد قطعا می توان فعالیت های مثبتی انجام داد. همه چیز را سیاه و سفید نبینیم، به محض ناموفق بودن در امری از آن ناامید نشویم.

آراس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار