کد خبر: ۴۴۸۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶ 27 June 2017
مشكلات و محروميت هاي مناطق محروم شهر اهواز با حضور مديران شهري مورد بررسي و رسيدگي قرار گرفت.

به گزارش تابناک خوزستان و بنقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز، در اين بازديد عباس حسيني پويا دادستان عمومي و انقلاب اهواز، سردار عليرضا هاتف جانشين فرمانده قرارگاه حضرت ابوالفضل (ع) خوزستان، سيد خلف موسوي شهردار اهواز، و فردوس كريمي مديرعامل شركت آبفا اهواز حضور داشتند.

دادستان عمومي و انقلاب اهواز در همين زمينه اظهار داشت: دستگاه قضايي و دادستاني نهايت تلاش خود را براي ارتقاء وضعيت زندگي شهري در مناطق محروم اهواز به كار بسته است و اميدوارم با توجه به محدوديت هاي مالي دستگاه ها با نظارت دادستاني و اولويت بندي مشكلات شاهد رفع يا كاستن از آن ها باشيم.

حسيني پويا گفت: هدف از بازديد صورت گرفته بررسي كيفيت خدمات دهي شهرداري، شركت آبفا و برق در مناطق مختلف اهواز است تا مشكلات و برخي نواقص، بررسي و دستورات لازم براي رفع آن ها صادر شود.

وي در پايان تصريح كرد: البته كارهايي از سوي شهرداري صورت گرفته بود ولي بايد تلاش بيشتري در برخي بخش ها صورت گيرد و در بازديدهاي بعدي پيشرفت امور ارزيابي مي شود.

موسوي شهردار اهواز نيز در ادامه ضمن تقدير از توجه و ابتكار ويژه دادستان محترم اهواز و سردار هاتف در اين خصوص گفت: در اين حضور ميداني با هدف رسيدگي و رفع مشكلات مناطق محروم شهر اهواز، محلاتي مانند كوي سليم آباد، سياحي، شهرك سادات، كروشات و كوي مندلي، گلدشت و كوي علوي مورد بازديد قرار گرفت.

وي افزود: در اين بازديدها مشكلات عمده شهروندان عزيز اين مناطق به ويژه كمبود و يا قطع بودن آب آشاميدني و وضعيت غير بهداشتي دفع فاضلاب مورد بررسي قرار گرفت و مقرر شد طي برنامه زمانبندي اين مشكلات از سوي آبفا اهواز و با همكاري شهرداري منطقه ٦ برطرف شود.

موسوي در پايان خاطر نشان كرد: در نظام اسلامي بر اساس رهنمودهاي امام راحل و مقام معظم رهبري، مردم ولي نعمت مسولان هستند و هيچ گونه كمبودي در خدمترساني به شهروندان پذيرفته نيست فلذا اميدواريم با حمايت مسولين ذي ربط بتوانيم قدم هاي موثري جهت محروميت زدايي از اين مناطق برداريم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار