کد خبر: ۴۴۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸ 07 June 2015
مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان البرز با اشاره به برگزاری چهارمین همایش ملی و سومین همایش بین‌المللی مهارت آموزش و اشتغال گفت:۱۰ مقاله برتر از البرز در این مراسم ارائه می‌شود.
حسن عزیزی در گفت‌وگو با تسنیم در کرج، با اشاره به برگزاری چهارمین همایش ملی و سومین همایش بین‌المللی مهارت آموزش و اشتغال، اظهار داشت: این مراسم روز یکشنبه 17 خردادماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا‌وسیما برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه صاحب‌نظران بخش مهارت آموزی در این مراسم نیز حضور می‌یابند، افزود: بیش از 18 کشور جهان دعوت حضور در این همایش بین‌المللی را پذیرفته‌اند.
مدیرکل آموزش و فنی‌حرفه ای البرز با تاکید بر اینکه این همایش با هدف به اشتراک گذاشتن تجارب سازمان آموزش فنی‌و حرفه‌ای و حوزه مهارت آموزی کشور با استفاده از تجارب جهانی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: آموزش‌های بازارمحور و دانش‌بنیان از دیگر برنامه‌های در دستور کار این همایش است.
عزیزی با اشاره به ارائه آموزش‌های مهارتی و اقتصاد دانش‌بنیان در این مراسم، تصریح کرد: عدالت اجتماعی و توانمندسازی زنان در مناطق محروم و روستاها از دیگر اهداف این همایش است.
وی با تاکید بر اینکه این همایش در نظر دارد آخرین دستاوردها در زمینه تغییر بازار و تطبیق حوزه مهارتی با این تغییرات را مطرح کند، افزود: بخش اعظم هزینه این سمینار از طرف حمایت‌گران مالی از سوی شرکت‌های داخلی و خارجی تامین می‌شود.
مدیرکل آموزش و فنی‌حرفه‌ای البرز با اشاره به اینکه امسال در مقایسه با سال گذشته مقالات ارسال شده به دبیرخانه همایش رشد خوبی داشته است، گفت: هزار و 10 چکیده مقاله به این دبیرخانه ارسال شده که از این تعداد 432 عنوان مقاله در مرحله اولیه داوری  پذیرفته شده و 30 مقاله به صورت شفاهی در این همایش ارائه می‌شود.
وی با بیان اینکه 10 مقاله برتر پذیرفته شده توسط هیئت داروان از استان البرز بوده است، افزود: رئیس شورای سیاست‌گذاری این همایش وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی است.
عزیزی با تاکید بر اینکه در جوار این همایش نمایشگاهی از آخرین دستاوردهای حوزه مهارتی با کمک شرکت‌های برتر برگزار می‌شود، اظهار داشت: این مهم یکی از بزرگترین رویدادهای مهارتی کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار